خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعلام زمان فراخوان جدید جذب اعضای هیات علمی ۱۴۰۳
زمان فراخوان جدید جذب اعضای هیات علمی

اعلام زمان فراخوان جدید جذب اعضای هیات علمی ۱۴۰۳

فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم در مرداد یا شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

روح‌الله سهرابی در گفت و گو با خبرگزاری مهر درباره برگزاری زمان فراخوان جذب اعضای هیات علمی در سال ۱۴۰۳ و اینکه برگزاری این فراخوان با تاخیر مواجه شده است، گفت: فراخوان جذب اعضای هیات علمی تاخیری نداشته، جذب اعضای هیات علمی معمولا هر سال در دو نوبت شهریورماه و بهمن ماه برگزار می شود منتهی مقدماتی دارد و اکنون نیز آماده بوده و منتظر هستیم تا یک هماهنگی با سازمان اداری استخدامی داشته باشیم.

وی افزود: در نهایت امیدواریم مرداد یا شهریورماه فراخوان جذب اعضای هیات علمی برگزار شود.

آمادگی وزارت علوم برای فراخوان جذب اعضای هیات علمی

رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برگزاری فراخوان جذب اعضای هیات علمی مشکلی نداشته و در این دوره ملاحظاتی برای تعیین سهمیه مطلوب برای هیات علمی در هر کد رشته محل لحاظ شده است. در این فرایند درخواست بارگذاری اطلاعات مورد نیاز توسط دانشگاه ها تا اواخر خرداد ماه به طول انجامید. پس از آن بررسی اعتبار اطلاعات وارد شده و اعمال ملاحظاتی چون داشتن رشته، نسبت‌های استاد به دانشجو، نرخ بازنشستگی اساتید، برنامه راهبردی دانشگاه و آمایش آموزش عالی در دو هفته اخیر انجام گرفته است.

رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: جذب اعضای هیات علمی منطبق با آمایش آموزش عالی اعمال شده و همچنین هماهنگی بحث سهمیه ها با سازمان اداری استخدامی کشور را داریم که باید نهایی شود، با همه اینها امیدواریم فراخوان جذب دیرتر از سال گذشته برگزار نشود.

سهرابی تاکید کرد: از طرف مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کار انجام شدنی بوده و ان شا الله فرایند اعلام و اجرای فراخوان با هماهنگی سایر واحدها و سازمانهای مرتبط صورت خواهد پذیرفت.

همچنین ببینید

میانگین زمانی فرایند جذب هیات علمی

اعلام میانگین زمانی فرایند جذب هیات علمی

رییس مرکز جذب وزارت علوم میانگین زمانی فرایند جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها را در …

۷ دیدگاه

  1. سلام. منم از ۱۴۰۱ فراخوان شرکت میکنم هنوز هیچجا دعوت به مصاحبه نشدم. فقط دو جا از “بررسی اولیه مدارک” به “بررسی اولیه دانشگاه” تغییر یافته .

  2. من فراخوان اردیبهشت ۱۴۰۱ هستم دو سال و دو ماه گذشته من پرونده م الان دست مرکز جذب هست. هنوز فراخوان های قبلی بلاتکلیف هستن چرا فراخوان جدید میدن؟ اگه کد استخدامی دارین برای قبلی ها صادر کنن

    • سلام بنده در فراخوان های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ شرکت کردم مصاحبه علمی عقیدتی و آزمون عملی خود را هر ۳بار به تهران دعوت شدم و از طرف دانشگاه فنی و حرفه ای چندین بار رفتم و اومدم
      اگر قراره با پارتی بازی هیات علمی بگیرید چه نیازه بقیه رو دعوت کنید این هم نه ۱بار چندبار
      اگر قراره هیات علمی بگیرید چرا من با شرط سنی مطابق با تحصیلم با متاهل بودن و بچه دار بودن و سوابق بسیار قوی و داشتن حتی سهمیه ایثارگری باز هم پذیرش نمی شوم؟!!!
      راه دیگری نیست برای درآمد بیشتر کسب کردن از طریق سامانه مرکز جذب و سرکار گذاشتن متقاضی؟!!!!
      اگر دانشگاهی صلاحیت جذب هیات علمی ندارد چرا مرکز جذب اجازه می‌دهد این دانشگاه کاندید شود؟!
      اگر نیاز به هیات علمی در دانشگاه دارید نماینده ی نهاد دیگر چیست؟ هیات اجرایی استان چیست؟ چگونه ما متقاضیان نمی دانیم هیات اجرایی استانمون چه کسانی هستند؟!!!
      چرا برای سالهای گذشته باید از مهر فارغ التحصیلی ارشد باید ۲سال می‌گذشت ولی در فراخوان اخیر خبری از این مورد نبود؟
      چرا با مقطع ارشد حداکثر سن۳۰ سال می زنید و متقاضی شرکت در آزمون عملی بالای ۳۵ سال با مقطع ارشد سن شرکت میکند؟؟؟؟
      چرا فکر‌ نمی‌کنید که بند شرایط را کمی تغییر دهید مثلا حتما متخصص رشته مربوطه جذب شود؟؟؟!
      چرا پژوهش هنر و صنایع دستی می تواند به رشته طراحی پارچه و لباس ورود پیدا کند؟ مگر نه اینکه می توانند لباس بدوزند می‌دانند الگو چیست می‌دانند نرم افزار تخصصی چیست و….. کمی تامل کمی اندیشه

      • سلام. ببخشید مگه نتیجه ۱۴۰۲ اومده؟ از کجا میدونید قبول نشدید؟ . شما سابقه تدریس در دانشگاه فنی و حرفه ای هم داشتید؟

  3. حرف حسب رو جناب مکانیک تحلیلی گفت.

  4. خدا شما را اصلاح کند که همش وعده دروغ می دهید. مردم چند سال در این فراخوان های صوری شرکت می کنند اما جذبی در کار نبوده. با وجود دانش آموختگی دکتری تخصصی از دانشگاه سطح یک هنوز جایی حتی دعوت به مصاحبه هم نشدیم. این چ بلایی بود سر دهه هفتاد افتاد. پسا دکتری هم داریم با یک رزومه قوی اما هیچ سودی نداشته. این پیام را تایید کنید و سانسور چی نباشید. جامعه در گرفتاری بر سر می برد به خاطر یک عده نادان.

    • ما دهه شصتی ها هنوز موندیم
      با ۱۴ مقاله ای اس ای و طرح و سابقه تدریس و عضو هیات تحریریه مجلات و رتبه برتر کنکور و چه و چه هنوز هیچی به هیچی…. ممنون از کشور استعداد سوز….!

      تائید کنید جهت انتشار
      جواب ما رو کی میخواد بده؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *