خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » فراخوان اعزام اعضای هیأت علمی به کرسی‌های زبان فارسی و ایرانشناسی خارج از کشور

فراخوان اعزام اعضای هیأت علمی به کرسی‌های زبان فارسی و ایرانشناسی خارج از کشور

مرکز همکاری‌های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فراخوان متقاضیان اعزام به کرسی‌های زبان و ادبیات فارسی و ایرانشناسی دانشگاه‌های خارج از کشور را منتشر کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، مرکز همکاری‌های علمی و بین المللی این وزارت به منظور انتخاب مدرسان دانشگاهی برای اعزام به کرسی‌های زبان و ادبیات فارسی و ایران‌شناسی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی خارج از کشور، فراخوان و پرسش‌نامه مخصوص متقاضیان اعزام به این کرسی‌ها را منتشر کرد.

اعضای هیأت علمی متقاضی واجد شرایط اعزام (اعضای هیأت علمی رسمی قطعی یا رسمی آزمایشی و مسلط به یک زبان بین المللی) گروه‌های زبان و ادبیات فارسی، ایران‌شناسی و مطالعات ایرانی، آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان، زبان‌شناسی، فرهنگ و زبان‌های باستانی دانشگاه‌ها می‌توانند پرسش‌نامه تکمیل شده خود را در فرمت های word و pdf حداکثر تا تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ از طریق دانشگاه محل کار خود (به طور متمرکز و در یک مرحله، با نامه رسمی آن دانشگاه) به این مرکز ارسال کنند.

بدیهی است تکمیل پرسش‌نامه و ارسال مدارک، صرفًا به منزله درخواست اعزام است و داوطلبان پس از بررسی مدارک و وضعیت علمی، برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۲۲۳۴۲۳۳ و ۸۲۲۳۳۱۴۴ تماس بگیرند.

همچنین ببینید

انتخاب ۲۰ استاد نمونه به عنوان سرآمد آموزشی در سطح ملی

انتخاب ۲۰ استاد نمونه به عنوان سرآمد آموزشی در سطح ملی

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: ۲۰ نفر از از اساتید دانشگاه‌ها به عنوان سرآمدان نمونه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *