خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » شرکت حدود ۱۵۰۰ نفر از اساتید در دوره های مهارت افزایی

شرکت حدود ۱۵۰۰ نفر از اساتید در دوره های مهارت افزایی

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید اعلام‌ کرد: حدود ۱۵۰۰ نفر از اساتید دانشگاه های کشور جهت مهارت افزایی و دانش تخصصی حوزه کاری خود در دوره های آموزشی به صورت مجازی شرکت می کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، عبداللهی فر اعلام کرد: همزمان با ایام الله ۹ دی و سالگرد شهادت سر افرازانه سردار بین المللی جبهه مقاومت، دوره های آموزشی مدیران چهارگانه و مسئولان گروه های پایش و اعضای شبکه ملی و استانی قدرت نرم در آینده نزدیک شروع می شود.

وی افزود: در این دوره ها که به صورت مجازی برگزار می شود حدود ۱۵۰۰ نفر از استادان دانشگاه های کشور جهت مهارت افزایی و دانش تخصصی حوزه کاری خود شرکت می کنند.

معاون بررسی و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید تأکید کرد :چنین دوره هایی در این سطح از فراگیران و ابعاد علمی و تخصصی برای نخستین بار در سراسر کشور به صورت همزمان و متمرکز برگزار شده و هر یک از گروه های تخصصی با وظایف، فنون عملیاتی و دانش لازم و تخصصی خود برای ایفای نقش در تحولات کشورآشنا می شوند.

به گفته عبداللهی فر، شناخت منابع قدرت نرم ایران و چگونگی تولید و پردازش این قدرت در سطوح محلی، استانی و ملّی، روش تحلیل اطلاعات، سناریو نویسی با رویکرد آینده پژوهی، روش های نوین جنگ شناختی و شیوه های نوین گفتمان سازی از جمله عناوین دروس و کارگاههای علمی-مهارتی این دوره است.

همچنین ببینید

عدم همکاری موثر هیات‌ علمی با صنایع

انتقاد وزارت علوم از عدم همکاری موثر هیات‌ علمی با صنایع

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم گفت: بخش زیادی از اعضای هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *