خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تخلف برخی دانشگاه ها در نحوه احتساب امتیاز فرهنگی آیین نامه ارتقا

تخلف برخی دانشگاه ها در نحوه احتساب امتیاز فرهنگی آیین نامه ارتقا

دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه ها از تخلف برخی از دانشگاه ها پیرامون نحوه تأیید و احتساب امتیازات ماده یک فعالیت‌های فرهنگی – تربیتی آیین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ۳۴۷ شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله شاطری با اشاره به سالگرد تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم‌چنین مناسبت‌های روز دانشجو و وحدت حوزه و دانشگاه در ماه جاری، وظایف شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها را در ارتباط با مناسبت‌های مذکور مهم دانست.

وی با انتقاد نسبت به رفتار سلیقه‌ای در برخی از دانشگاه‌ها پیرامون نحوه تأیید و احتساب امتیازات ماده یک فعالیت‌های فرهنگی ـ تربیتی آیین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی یادآور شد: علی‌رغم ارجاع امتیاز مذکور به کمیسیون فرهنگی- ‌تربیتی با مسئولیت معاونت فرهنگی دانشگاه، در برخی از موارد تأیید مربوطه؛ منوط به استعلام گروه آموزشی شده که خلاف رویه مرسوم است.

دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها در این خصوص، خواستار ایجاد نوعی وحدت رویه و تدوین دستورالعمل واحد از شاخص‌ها برای سنجش امتیازات ماده یک آیین‌نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی شد.

همچنین ببینید

عدم همکاری موثر هیات‌ علمی با صنایع

انتقاد وزارت علوم از عدم همکاری موثر هیات‌ علمی با صنایع

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم گفت: بخش زیادی از اعضای هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *