خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تدوین آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی فنی و حرفه ای

تدوین آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی فنی و حرفه ای

مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای، آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی فنی و حرفه ای را تدوین کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش مهر، براساس اعلام مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با تدوین آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی فنی و حرفه ای برای بیش از ۱۹ هزار مدرس رسمی و مدعو کد مدرسی صادر شد.

مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد: ۲۳ پرونده ارتقا به استادیاری و دانشیاری اعضای هیئت علمی از سوی این مرکز بررسی و همچنین ۴۵۰ پرونده ترفیع اعضای هیئت علمی نهایی شد.

مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای دوره توانمند سازی تخصصی ویژه ۳۰ نفر از اساتید دانشگاه برگزار کرده است که در این دوره اساتید آلمانی آموزش های لازم را ارائه دادند و در مقابل ۵ نفر از اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای جهت آموزش با هماهنگی دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه به کشور آلمان اعزام شدند.

مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای دوره بالندگی برابر ۸ هزار و ۸۷۰ نفر ساعت و ۴۳ دوره توانمند سازی برابر ۳۰ هزار و ۳۱۰ نفر ساعت و در مجموع برای ۱ هزار و ۵۰۴ استاد برابر ۳۹ هزار و ۱۸۰ نفر ساعت دوره آموزشی جهت کادر علمی دانشگاه زیر نظر استادان خبره و صنعتگران با تجربه برگزار کرده است.

بررسی وضعیت گروه های آموزشی و ارائه الگوی پیشنهادی برای تشکیل آنها در مراکز و استان ها از دیگر فعالیت های مرکز امور مدرسان اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای است. همچنین دستورالعمل بررسی صلاحیت مدرسین مدعو در دانشگاه فنی و حرفه ای تصویب و  برای بیش از ۱۹ هزار مدرس رسمی و مدعو کد مدرسی صادر شد.

همچنین ببینید

جذب نخبگان بدون نیاز به شرکت در فراخوان هیات علمی

جذب نخبگان بدون نیاز به شرکت در فراخوان هیات علمی

وزیر علوم از جذب نخبگان معرفی شده توسط بنیاد نخبگان بدون نیاز به شرکت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *