خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » ممنوعیت جذب هیأت علمی دانشگاه ارومیه از فارغ التحصیلان این دانشگاه

ممنوعیت جذب هیأت علمی دانشگاه ارومیه از فارغ التحصیلان این دانشگاه

رئیس دانشگاه ارومیه گفت: ممنوعیت استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه ها به عنوان هیات علمی در همان دانشگاه، به تصویب هیات امناء دانشگاه ارومیه رسیده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در نشست رئیس و معاونان دانشگاه ارومیه با دانشجویان دکتری عضو «کمپین مطالبات دکتری وزارت علوم» دراین دانشگاه، درباره ممنوعیت استخدام فارغ التحصیل دانشگاه ارومیه به عنوان عضو هیات علمی این دانشگاه گفت: این مصوبه پیشنهاد یکی از اعضای حقیقی هیات امنا بود و برای اینکه دانشگاه ها از تولید به مصرف نباشند مصوب شد.

وی ادامه داد: هدف این مصوبه، جلوگیری از استخدام فارغ التحصیلان اساتید همین دانشگاه است که سلسله وار علم استاد خود را بدون کم و کاست و مطلب اضافی به دانشجوی بعدی انتقال ندهند.

رئیس دانشگاه ارومیه افزود: ولی قرار بر این شد که بنا به پیشنهاد رئیس هیات امناء، دکتر باقری؛ این مصوبه تسری پیدا کند به تمام دانشگاه های کشور و هیچ دانشگاهی از بین دانشجویان خود هیات علمی نپذیرند و این مصوبه تنها قابل اجرا در دانشگاه ارومیه نباشد.

حب نقی افزود: ما این حق را به دانشجویان می دهیم که به این موضوع اعتراض کنند و به این موضوع در جلسه بهمن ماه اعتراض خواهیم کرد تا این مصوبه لغو شود.

همچنین ببینید

جذب استاد مدعو دانشگاه گیلان ۱۴۰۳

فراخوان جذب اساتید مدعو در دانشگاه گیلان ۱۴۰۳

دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان از بین دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکتری برای …

یک دیدگاه

  1. این کار نادرسته .و عملا بومی پذیری را زیر سوال می برد و از طرفی اگر فقط در ارومیه اجرا بشه دانشجویان ارومیه سرگردان می شوند و کسی آن ها را جذب نمی کند چون دانشگاه سطح یک‌هم نیست .از طرفی خود دانشگاه هم زیر سوال می ره که از نظر پذیرش افراد ضعیف می آیند و از نظر دیگران هم می گویند اگر دانشجوی خودشون عالی بود خودشان جذب می کردند پس از هر نظر کار نادرستی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *