خانه » اخبار دوره دکتری » اعطای وام شهریه به دانشجویان دکتری دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳
اختصاص وام شهریه بدون کارمزد به دانشجویان دکتری پیام نور ۱۴۰۳

اعطای وام شهریه به دانشجویان دکتری دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳

دانشجویان دکتری دانشگاه پیام نور می‌توانند از وام ۷۰ میلیون ریالی بدون کارمزد برای پرداخت شهریه بهره‌مند شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سابت هیات علمی، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور، معاون اداری و مالی این دانشگاه از ارائه تسهیلات شهریه ای دانشجویی به دانشجویان دانشگاه خبر داد.

دکتر پریمی معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور با تاکید بر دغدغه رفع مسائل مالی دانشجویان دانشگاه با ارائه انواع تسهیلات شهریه ای اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با ارائه انواع وام ها و تسهیلات دانشجویی شرایط تحصیل را برای همه اقشار جامعه فراهم کرده است.

تسهیلات ویژه دکتری در پیام نور: وام ۷۰ میلیون ریالی بدون کارمزد

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است که این وام ها بدون کارمزد بوده و تسویه آنها بعد از فارغ التحصیلی دانشجو می باشد.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می توانند از این وام بهره‌مند شوند. 

دکتر پریمی همچنین به تفاهم نامه با بانک مهر برای ارائه تسهیلات دانشجویی نیز اشاره کرد و افزود: با تفاهم نامه ای که با بانک قرض الحسنه مهر ایران انجام دادیم همه دانشجویان به خصوص دانشجویان کم بضاعت و کم برخوردار می توانند با معرفی دانشگاه به بانک مهر از وام و تسهیلات قرض الحسنه شهریه ای استفاده کنند.

وی به شهریه ثابت دانشگاه پیام نور برای انتخاب واحد نیز اشاره کرد و افزود: دانشجویان دانشگاه می توانند با پرداخت شهریه ثابت نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند و مابقی شهریه را تا قبل از پایان امتحانات نیمسال پرداخت کنند.

تسهیلات ویژه دانشجویان مناطق محروم در پیام نور

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور همچنین به شهریه مناطق محروم نیز اشاره کرد و افزود: مناطق ۳ و ۴ می‌توانند با شهریه ثابت کمتر از ۷۰۰ هزار تومان و مناطق ۱ و ۲ می‌توانند با شهریه ثابت کمتر از ۹۰۰ هزار تومان نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام کنند.

همچنین ببینید

آغاز ثبت‌نام وام‌های تحصیلی دکتری از اول آبان

زمان ثبت‌ نام وام‌ تحصیلی ۱۴۰۳

 ثبت‌نام وام‌های ضروری و تحصیلی دانشجویان از اول آبان‌ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *