خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » جذب ۷۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان از مهر ۱۴۰۳
جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۳

جذب ۷۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان از مهر ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه فرهنگیان از جذب ۷۰۰ عضو هیات علمی جدید از مهرماه سال ۱۴۰۳ خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی،‌ بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رجبعلی برزوئی رئیس دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به تاکیدات و بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص دانشگاه فرهنگیان، گفت: هیچ موضوعی به اندازه این دانشگاه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نبوده است و این نشان از اهمیت و جایگاه آن دارد.

وی دانشگاه فرهنگیان را مقدس‌ترین مکان برای خدمت دانست و افزود: در این دانشگاه باید به دنبال کارهای بزرگ و ماندگار بود.

جذب ۷۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان از مهر ۱۴۰۳

جذب ۷۰۰ هیات علمی جدید در دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه فرهنگیان، انجام ارزیابی تکمیلی پذیرش دانشجو در دانشگاه را اقدامی بزرگ و جهادی عنوان و از همکاران صف و ستاد در به ثمر نشستن آن و برگزاری دقیق، به موقع و با کیفیت ارزیابی‌ها قدردانی کرد.

وی از پیوستن بیش از ۷۰۰ عضو هیات علمی جدید به بدنه دانشگاه از مهر امسال خبر داد و خاطر نشان کرد: حضور نیروهای جدید موجب تحول در حوزه‌های فکری، آموزشی و پژوهشی دانشگاه خواهد شد.

برزوئی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده در حوزه دانشجویی و فرهنگی تربیتی اشاره کرد و افزود: ایجاد ایستگاه‌های سلامت و تندرستی، خوابگاه‌های متاهلی، صنعتی کردن آشپزخانه، اعطای وام به دانشجومعلمان از صندوق رفاه دانشجویی، ایجاد دبیرخانه‌های فرهنگی در کشور و برگزاری طرح سواد قرآنی از جمله این فعالیت‌ها است.

وی بومی‌سازی فعالیت‌های دراستان‌ها تاکید و خاطر نشان کرد: باید بتوانیم و آماده باشیم از مهرماه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را بومی‌سازی کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، با بیان اینکه مسئول اجرا و بودجه ریزی مدیریت استان بوده و ستاد به سیاستگذاری خواهد پرداخت، گفت: سال آینده فعالیت‌های متمرکز، حداکثر درصد خواهد بود.

وی با اشاره به افزایش بودجه تملک دارایی در دانشگاه و سیاست تفویض اختیار به استان ها، تصریح کرد: مجموعه استان با دقت و دغدغه مندی منابع را در مسیر خود بویژه آماده‌سازی برای مهر هزینه کنند.

برزوئی توجه به فضاهای بصری و فضای سبز پردیس‌ها و مراکز سراسر کشور را از اولویت‌ها نام برد و اظهار کرد: تلاش کنیم مهر امسال در همه استان‌ها فضای دانشگاه مطلوب باشد.

وی با تاکید بر اهتمام در رفع مسائل و توجه به دغدغه‌های دانشجومعلمان، گفت: اگر معلم با حس خوب به کلاس درس برود این حس را به دانش آموزان نیز منتقل خواهد کرد.

همچنین ببینید

جذب مدرسان مدعو در دانشگاه فردوسی مشهد ۱۴۰۳

جذب مدرس مدعو در دانشگاه فردوسی مشهد ۱۴۰۳

دانشگاه فردوسی مشهد از مدرسان مدعو برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دعوت به همکاری می‌کند.آخرین اخبار …

۵ دیدگاه

  1. سلام این اگهی جذب فقط برا دانشجو معلمان و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان هست؟ دانشجوی دکتری روزانه سایر دانشگاه ها که آزمون جامع دادن میتونن در این فراخوان شرکت کنند؟
    ممنون میشم پاسخ بفرمائید.

  2. با سلام
    از ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان خواهشمندیم نسبت به برگزاری جلسه اجرایی رشته آموزش زبان انگلیسی جهت تعیین تکلیف فراخوان اردیبهشت و آبان ۱۴۰۱ دستور به اقدام فرمایند.
    نزدیک به ۲ سال است که چشم به راهیم.
    خداوند خیرتان دهد.

  3. درود
    بی زحمت اسامی و رزومه اون ۲۷۰ دکتر معلم جهت روشنگری منتشر شود!

  4. سلام.منظورش فراخوان ۱۴۰۱ هست یا میخوام دوباره جذب کنن؟ کیی فراخوان جدید میدن؟

  5. من فراخوان اردیبهشت سال ۱۴۰۱ هستم چرا تکلیف ما رو روشن نمی کنید؟ روزی که رفتیم مصاحبه علمی به ما گفتن مهر ۱۴۰۳ شروع به کارتون هست. اما متأسفانه هیچ خبری نیست تحقیقات محلی رو سه ماهه که انجام ندادن و کار ما لنگ مونده کاش تکلیفمون روشن بشه از انتطار کشیدن خسته شدیم. نابود شدیم بخدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *