خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » عزم دانشگاه پیام نور برای تامین مسکن اعضای هیات علمی
تامین مسکن هیات علمی دانشگاه پیام نور

عزم دانشگاه پیام نور برای تامین مسکن اعضای هیات علمی

رئیس دانشگاه پیام نور: از ظرفیت مازاد زمین‌های دانشگاه برای تامین مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان استفاده می‌کنیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وبسایت هیات علمی، بنا بر اعلام دانشگاه پیام نور، در نشستی با حضور دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور، مهندس اکبرپور مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، معاونین دانشگاه، روسای استانی و جمعی از مدیران سازمان، نحوه تامین مسکن کارکنان و اعضای علمی دانشگاه پیام نور مورد بررسی قرار گرفت.

تلاش دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه مسکن اعضای هیات علمی با اختصاص ۱۲۰ هکتار زمین

دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در این نشست ضمن تاکید بر تامین مسکن و رفاهیات دانشگاهیان پیام نور اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم دولت مردمی و شخص رئیس جمهور شهید و همچنین هیات رئیسه دانشگاه ایجاد مسکن می باشد و دانشگاه نیز از ظرفیت و مازاد زمین ها و املاک خود برای تامین مسکن اعضای علمی و کارکنان استفاده می کند.

دکتر تقی زاده همچنین تصریح کرد: در تفاهم نامه ای که با وزارت عتف منعقد شده ۱۲۰ هکتار از زمین ها و اراضی مازاد دانشگاه برای تامین مسکن در نظر گرفته شده است.

وی همچنین با تاکید بر پیگیری های روسای استانی برای تحقق مسکن دانشگاهیان گفت: روسای استانی باید با توجه به تفاهم نامه ها و همچنین سیاست های ابلاغی جهش  مسکن ملی با مسئولین استانی برای تحقق این مهم تعامل داشته باشند تا بتوانند دغدغه مهم کارکنان و اعضای علمی را رفع کنند.

هزاران واحد مسکونی برای دانشگاهیان پیام نور در ۷ استان کشور ساخته می‌شود.

در این نشست همچنین دکتر اکبرپور مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم افزود: با پیگیری های صورت گرفته و همکاری وزارت راه و شهرسازی، برای اولین بار در تاریخ آموزش عالی امکان ساخت مسکن در اراضی مازاد دانشگاه و برای دانشگاهیان فراهم شده است و دانشگاهیان پیام نور نیز در قاعده قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در ۷ استان کشور عملیات اجرایی مسکن اعضای علمی و کارکنان دانشگاه ها اجرا شده است.

مهندس اکبرپور به طرح مولدسازی دارای های دولت نیز اشاره کرد و افزود: ۱۰ هزار میلیارد تومان در قالب مولد سازی برای دانشگاه های کشور در نظر گرفته شد.

وی ضمن تاکید بر تامین مسکن برای دانشگاهیان پیام نور ابراز داشت: در حال حاضر حداقل هزار واحد  برای دانشگاهیان پیام نور در سطح برخی استان ها در نظر گرفته شده است که فرایند معرفی و  اسامی افراد بر مبنای شرایط اعلام خواهد شد.

همچنین ببینید

تاخیر در انتشار فراخوان جذب اعضای هیات‌ علمی وزارت علوم

دلیل تاخیر در انتشار فراخوان جذب اعضای هیات‌ علمی وزارت علوم

دلیل تاخیر در انتشار فراخوان جذب اعضای هیات‌علمی وزارت علوم انتظار برای مجوز سازمان اداری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *