خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » جذب هیأت علمی بومی در اولویت دانشگاه فنی و حرفه ای

جذب هیأت علمی بومی در اولویت دانشگاه فنی و حرفه ای

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: مناسب‌تر است که استخدام عضو هیئت علمی در هر منطقه بر اساس ظرفیت‌های بومی آنجا باشد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حیدر میر فخرالدینی عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ۱۸۱ واحد آموزشی در بیش از ۱۱۰ شهرستان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه مناسب‌تر است که استخدام عضو هیئت علمی در هر منطقه بر اساس ظرفیت‌های بومی آنجا باشد افزود: البته از هر جای کشور فردی دارای شرایط علمی برجسته و متقاضی استخدام در منطقه‌ای دیگر شوند، مخالفتی وجود ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادامه داد: ولی جابجایی آنها منوط به طی دوران معینی از خدمت و تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی در کنار شرایط دانشجویی و نسبت عضو هیئت علمی به دانشجو در مبدا و مقصد و شاخص‌های دیگر در هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی است. لذا متقاضیان شرکت در زمان انتخاب اولویت‌های فراخوان به این مسئله توجه کنند.

میر فخرالدینی با ذکر اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و هیئت امنا از یک سو و ارتقا رتبه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در میان دانشگاه‌های کشور اعضای هیئت علمی پیمانی برای تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی در مرتبه مربی و استادیار به ترتیب به حداقل ۴۰ درصد و ۶۰ درصد، از امتیازات آئین نامه ارتقا به دانشیاری را کسب کنند.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه اعضای هیئت علمی که تا پایان سال پنجم موفق به کسب امتیازات لازم جهت تبدیل وضعیت نمی‌شوند، باید تقاضای تمدید فرصت را جهت اخذ مجوزهای لازم تا قبل از آغاز سال تحصیلی از طریق واحدهای استانی به معاونت آموزشی دانشگاه ارسال کنند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *