خانه » اخبار دوره دکتری » جذب پژوهشگر پسادکتری در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

جذب پژوهشگر پسادکتری در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش آموختگان جوان دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور پژوهشگر پسادکتری جذب می کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، این پژوهشگاه در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش آموختگان جوان دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور همچنین پیشبرد اهداف و مأموریت‌های پژوهشگاه، با همکاری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور اقدام به جذب پژوهشگر پسادکتری از میان دانش آموختگان دوره دکتری دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور می کند.

این پژوهشگران در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی (گرایش های رفتار حرکتی، روان‌شناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب‌شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، جامعه‌شناسی ورزشی و مدیریت ورزشی) جذب می شوند. متقاضیان در همه گرایش‌ها باید درخواست‌ها و پروپوزال‌های خود را در حوزه استعدادیابی ورزشی تنظیم کنند.

مدت‌زمان اعتبار این فراخوان از ۲۰ تیرماه تا ۲۰ مردادماه است. علاقه‌مندان با در نظر گرفتن شرایط، روزمه و پروپوزال خود را از طریق پست الکترونیکی به نشانی Postdoctoral@ssrc.ac.ir ارسال کنند. هرگونه موافقت با اعطای پروژه پسادکتری منوط به بررسی و موافقت گروه مربوطه، انجام داوری و طی کردن میسر قانونی اجرای این اقدام خواهد بود.

شرایط اختصاصی متقاضیان

پژوهشگرانی می‌توانند برای دوره پسادکتری در پژوهشگاه ثبت نام کنند که واجد شرایط زیر باشند:

دارای مدرک دکتری در حوزه علوم ورزشی و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشند که حداکثر سه سال از زمان فارغ‌التحصیلی آنان گذشته باشد.

داشتن حداقل سه مقاله ISI در سه سال اخیر (سه مقاله ISC) یا مجری یک طرح تحقیقاتی خاتمه یافته با مشارکت صنعت یا دستگاه‌های اجرایی.  ارائه هر مورد ثبت بین‌المللی اختراع معادل با سه مقاله ISI محسوب می‌شود.

توانایی اشتغال تمام‌وقت به فعالیت پژوهشی در پژوهشگاه در دوره اجرای طرح، پژوهشگر پسادکتری شاغل نباشد. برخورداری از صلاحیت عمومی و نداشتن منع قانونی، ارائه معرفی‌نامه پذیرش از یکی از دانشگاه‌ها/ مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا سایر دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی تراز اول کشور، انطباق سوابق پژوهشی با برنامه و طرح پژوهشی ارائه‌شده توسط مسوول دوره پسا دکتری.

اعضای هیأت‌ علمی، گروه‌های علمی، اعضای هیأت‌ رییسه و همکاران پاره‌وقت پژوهشگاه در اولویت اصلی هستند. همچنین مسوول طرح پسادکتری باید با مرتبه علمی حداقل دانشیار و دارای حداقل پنج مقاله معتبر در سه سال اخیر باشد.

همچنین ببینید

رتبه بندی ISC

تصویب معیارهای جدید رتبه بندی ISC دانشگاه ها

معیارهای جدید رتبه‌بندی ملی دانشگاه‌های کشور (ISC) توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *