خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تصویب آیین نامه ایجاد کارگروه توسعه ورزش اعضای هیات علمی

تصویب آیین نامه ایجاد کارگروه توسعه ورزش اعضای هیات علمی

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: آئین‌نامه تشکیل کارگروه ورزش اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزشی، پژوهشی، فناوری به تصویب وزیر علوم رسید.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، محمد حسین علیزاده در خصوص هدف از تصویب آئین نامه مورد اشاره گفت: این آئین‌نامه به منظور ایجاد شرایط مناسب و هماهنگی فعالیت‌های ورزشی، تعمیم ورزش‌های همگانی و برنامه ریزی مسابقات ورزشی در راستای افزایش کارایی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی شاغل در دانشگاه‌ها تصویب و ابلاغ شد.

وی تاکید کرد: با تشکیل کارگروه توسعه ورزش اعضای هیأت علمی و کارکنان در دانشگاه‌ها، اهداف مختلفی همچون. تربیت و تقویت جسمی، روحی و روانی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی مؤسسه از طریق فعالیت‌های ورزشی جسمانی، ارتقای سطح سلامت و تندرستی به منظور افزایش کارایی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی و ارتقای سطح کیفیت زندگی و افزایش نشاط و شادابی در محیط‌های دانشگاهی پیگیری خواهد شد.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، ارتقای فرهنگ پرداختن به ورزش در اقشار مختلف دانشگاهی و حوزه ستاد وزارت، ایجاد انگیزه در واحدهای مختلف دانشگاهی و ستادی به منظور تلاش بیشتر جهت تحقق اهداف و برنامه‌های تربیت بدنی، ایجاد بسترهای لازم برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، ایجاد هماهنگی، انسجام و همدلی بین اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی مؤسسات و برنامه ریزی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های ملی ورزش کشور را از دیگر اهداف ایجاد کارگروه توسعه ورزش اعضای هیأت علمی و کارکنان برشمرد.

وی گفت: ریاست کارگروه توسعه ورزش اعضای هیأت علمی و کارکنان در سازمان‌های ستادی آموزش عالی و دانشگاه‌ها با معاون پشتیبانی و مدیریت منابع است و دبیر کارگروه مدیر تربیت بدنی دانشگاه و تعداد دیگری از مدیران دانشجویی و فرهنگی و اداری و دو نماینده اعضای هیأت علمی و کارکنان عضو این گروه خواهند بود.

علیزاده مأموریت‌های مهم این کارگروه را تعیین، تدوین و تنظیم تقویم سالانه فعالیت‌های ورزشی مؤسسه برای تصویب، اتخاذ راهکارهای اجرایی برای تحقق اهداف و برنامه‌های مصوب مربوط به ورزش اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی، ارائه راهکارهای لازم به منظور ایجاد هماهنگی و بهره‌گیری بهینه از مجموعه امکانات ورزشی موجود و ایجاد بستر مناسب برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برای اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی برشمرد.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *