خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تعیین تکلیف پرونده‌های بورسیه جذب اعضای هیأت علمی در وزارت علوم

تعیین تکلیف پرونده‌های بورسیه جذب اعضای هیأت علمی در وزارت علوم

رئیس هیأت جذب هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی از تعیین تکلیف پرونده‌های بورسیه جذب اعضای هیأت علمی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: فردا ۱۱ پرونده باقی مانده در وزارت علوم تعیین تکلیف می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدعلی کی‌نژاد رئیس هیأت جذب هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره جذب اعضای هیأت علمی، اظهار داشت: سالانه ۲ بار فراخوان جذب اعضای هیأت علمی در کشور داریم ولی امسال به دلیل تعیین تکلیف بورسیه‌هایی که از گذشته باقی مانده بود یکبار فراخوان جذب داده شد.

وی با بیان اینکه فراخوان امسال برای جذب اعضای هیأت علمی  براساس آمایش آموزش عالی بوده است، گفت: در این آمایش برخی‌ رشته‌ها با یکدیگر ادغام و برخی رشته‌های جدید نیز تأسیس شدند که جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در سال ۹۹ برمبنای این سیاست بود؛ همچنین برای سال ۱۴۰۰ در شهریور و بهمن ماه فراخوان خواهیم داشت که اعضا براساس امتیازات جذب خواهند شد.

رئیس هیأت جذب هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی یادآور شد: بنابراین امسال به دلیل بورسیه‌هایی که چند سال بلاتکلیف بودند یک بار فراخوان دادیم تا وضعیت بورسیه‌ها مشخص شود و امروز که آخرین جلسه هیأت جذب در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی را داشتیم پرونده‌ها را بررسی و در مجموع ۱۱ پرونده باقی مانده و این موضوع فردا در جلسه هیأت مرکزی جذب وزارت علوم تعیین تکلیف می‌شوند.

کی‌نژاد افزود: در ۳-۲ سال اخیر حدود هزار تا هزار و ۲۰۰ نفر اعضای هیأت علمی در کشور جذب شدند، امسال هم طبق مجوز استخدام کشوری حدود ۹۶۰ نفر برای وزارت علوم جذب داشتیم؛ البته احتمال می‌رود برای سال آینده هم همین تعداد باشد؛ منتهی علی‌رغم اینکه اولی سالی است که آمایش آموزش عالی اجرا می‌شود شاید تغییراتی داشته باشیم.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *