خانه » اخبار دوره دکتری » نمره پایان ترم دکتری دانشگاه آزاد در اختیار استادان

نمره پایان ترم دکتری دانشگاه آزاد در اختیار استادان

معاون دانشگاه آزاد گفت: نحوه نمره دهی دانشجویان دکتری در پایان ترم، کاملا به استادان واگذار شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

جواد علمایی، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: آزمون جامع دکتری، حضوری و در شهر‌های قرمز مجازی برگزار می‌شود؛ برخی از واحد‌ها نیز اقدام به برگزاری آزمون جامع کرده اند.

او درباره نحوه محاسبه نمره آزمون مجازی پایان ترم دانشگاه آزاد ادامه داد: در ترم‌های گذشته، نحوه محاسبه نمرات بر پایه ۱۴ نمره امتحان پایانی و ۶ نمره، کار کلاسی بوده است که امسال استثنائا به استادان اعلام کرده ایم نمره پایان ترم را بر اساس کار کلاسی و ارزشیابی میان ترم در نظر بگیرند؛ نمره به طور کامل در اختیار استاد است به این دلیل که برخی استادان پیش بینی نمی‌کردند آزمون مجازی برگزار شود ارزشیابی در طول ترم انجام نداده اند و برخی نیز این کار را انجام داده اند.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد با بیان اینکه نحوه نمره دهی به دانشجویان دکتری نیز کاملا به استادان واگذار شده است، ادامه داد: البته این موضوع در ترم‌های گذشته نیز به همین صورت بوده و استاد می‌تواند با یک پروژه یا کار کلاسی، نمره دانشجو را بدهد.

علمایی بیان کرد: البته به این دلیل که ممکن است برخی دانشجویان پس از اعمال نمره به آن اعتراض کنند، نمره دهی استادان باید مستند باشد و آن‌ها باید نحوه نمره دهی را به اطلاع آموزش دانشکده برسانند که این موضوع قابل پیگیری باشد.

همچنین ببینید

اعلام جزئیات تسهیلات فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *