خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » پذیرش پژوهشگران پسادکترا در دانشگاه تهران

پذیرش پژوهشگران پسادکترا در دانشگاه تهران

معاون پژوهشی دانشگاه تهران، از پذیرش پژوهشگران متقاضی دوره‌های پسادکترا از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر محمد رحیمیان، معاون پژوهشی دانشگاه، ضمن اعلام این خبر گفت: «با توجه به مشکلات فراوان در فرایند پذیرش پژوهشگران پسادکترا و افزایش روزافزون متقاضیان این دوره با سازمان‌های حمایتی مختلف جهت تأمین منابع مالی و نظر به هماهنگی صورت گرفته با مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی دانشگاه، از این پس پژوهشگران متقاضی دوره‌های پسادکترا می‌توانند از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران پذیرش شوند».

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی، خاطر نشان کرد: «کلیه متقاضیان دوره پسادکترا این دانشگاه برای ثبت نام و ارائه درخواست دوره مذکور باید به این سامانه مراجعه کنند. پژوهشگران علاقه‌مند برای نام‌نویسی در دوره پسا دکترا که از پایان‌نامه خود دفاع کرده‌اند و حداکثر ۵ سال از تاریخ فارغ‌التحصیلی آنها گذشته است و مشکل نظام وظیفه نداشته باشند نیز می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند».

معاون پژوهشی دانشگاه تهران، تصریح کرد: «پژوهشگران متقاضی می‌توانند مدارک خود را که شامل سوابق آموزشی و فعالیت‌های پژوهشی، تصویر همه مقالات علمی و پژوهشی، تصاویر کارت ملی، شناسنامه و برگ پایان خدمت است را به همراه کلیه فرم‌های پذیرش این دانشگاه در سامانه مذکور ارائه دهند».

به گفته دکتر رحیمیان، فرایند فوق پس از موافقت، در دانشکده مربوط صورت گرفته و معاونت پژوهشی پس از دریافت کلیه مدارک نسبت به تأیید نهایی درخواست، اقدام خواهد کرد.

پژوهشگران متقاضی دوره‌های پسادکتری، می‌توانند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران به آدرسhttps://ems1.ut.ac.ir/home/balancer/balancer.aspx?vv=2&cost=main مراجعه کنند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *