خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اولویت ساماندهی اعضای هیئت علمی و مدرسان حق‌التدریس در دانشگاه آزاد

اولویت ساماندهی اعضای هیئت علمی و مدرسان حق‌التدریس در دانشگاه آزاد

قائم مقام رئیس دانشگاه و مدیر مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ساماندهی اعضای هیئت علمی و مدرسان حق‌التدریس اولویت این دانشگاه است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

بیژن رنجبر در گفتگو با خبرگزاری آنا درباره مهم‌ترین اولویت‌های مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از اهداف کلیدی این مرکز، جذب اعضای هیئت علمی جوان است که روند جذب از سال پیش شروع شده است.

وی افزود: مقرر شده است این روند تا پنج سال، هرساله تعداد هزار نفر به‌عنوان هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی از دانش‌آموختگان دکتری دانشگاه‌های مختلف به‌ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی گزینش و جذب شوند.

قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی و مدیر مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سامان‌دهی مدرسان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه را اقدامی بسیار مهم دانست و اظهار کرد: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۵ هزار نفر عضو هیئت علمی بهره‌مند است که  ۱۱ هزار نفر از آنها در درجه مربی هستند و باید ساماندهی آنها هرچه زودتر انجام شود.

رنجبر با اشاره برنامه اصلی مرکز جذب و امور هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تصریح کرد: همچنین ۴۰ هزار استاد و مدرس مدعو و حق‌التدریس در این دانشگاه فعالیت می‌کنند که ساماندهی آنها بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *