خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعلام زمان ارائه مدارک متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای

اعلام زمان ارائه مدارک متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای

متقاضیان جذب دکتری فراخوان شهریورماه سال۹۷ دانشگاه فنی و حرفه ای که به آنها اطلاع رسانی شده، ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه ۹۷ فرصت دارند مدارک خود را حضوری ارائه کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش برگزاری فارس به نقل از دبیرخانه جذب هیئت‌علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای،  متقاضیان جذب دکتری فراخوان شهریورماه سال۹۷ که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی و سامانه نور رضوی به آن ها اطلاع رسانی شده است، می بایست نسبت به ارائه حضوری مدارک اقدام کنند.

طبق این گزارش، مدارک مورد نیاز برای ارائه حضوری عبارتند از اصل و کپی کلیه مدارک تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) با ذکر معدل و مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت برای آقایان) و رزومه علمی، پژوهشی (مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره‌های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه های پژوهشی، عضویت در هیئت تحریریه، داوری در مجلات معتبر علمی و غیره. اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه ی کشوری، جشنواره های ملی، رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته ی رتبه ی اول دوره ی کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه ی اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی/ بالینی ویژه در رشته ی تخصصی، فعالیت های فناوری)، آموزشی (سوابق تدریس، تهیه ی طرح درس، طراحی بسته های آموزشی)، اجرایی (عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیئت تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به‌عنوان عضو هیئت‌علمی، توانایی استفاده از توانمندی های نوین الکترونیک و بانک های اطلاعاتی، راه اندازی فعالیت های آموزشی و گواهی علمی اضافه بر مدرک و شرکت در کارگاه های تخصصی).

همچنین متقاضیان مدارک فوق‌الذکر را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مورخ ۹۷/۱۱/۲۹ و ۱۱/۳۰/ ۱۳۹۷ از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ به نشانی؛ تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک ۴، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دبیرخانه جذب اعضای هیئت‌علمی تحویل دهند.

لازم به ذکر است؛ داوطلبانی که نقص پرونده‌ آن‌ها در سامانه نور رضوی، اطلاع‌رسانی شده است. می‌بایست نسبت به رفع نقص خود در سامانه مذکور و بارگذاری مدارک مربوطه به‌صورت کامل، اقدام کنند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *