خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » جذب ۲۵۰ عضو هیات علمی پیام‌ نور در انتظار تایید وزارت علوم
شرایط جذب هیات علمی پیام نور

جذب ۲۵۰ عضو هیات علمی پیام‌ نور در انتظار تایید وزارت علوم

رئیس دانشگاه پیام نور از تعیین تکلیف تعداد ۱۵۰ عضو هیات علمی پیمانی این دانشگاه در هفته گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر فقط ۲۵۰ نفر از این افراد وضعیتشان مشخص نشده است که البته پرونده آنها در هیات مرکزی جذب وزارت علوم در نوبت بررسی قرار دارد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، به گفته دکتر محمدرضا زمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، خوشبختانه در جلسه‌ای که هفته گذشته با مسئولان هیات جذب مرکزی وزارت علوم داشتیم نزدیک به ۱۵۰ نفر از ۴۰۰ نفر از عضو هیات علمی فوق، در وزارت علوم تعیین تکلیف شدند و احکام آنها در حال تایید است و مابقی افراد باقیمانده که تعداد آنها حدود ۲۵۰ نفر خواهد بود نیز در نوبت هیات مرکزی جذب قرار دارند که وضعیت آنها نیز به زودی تعیین تکلیف می‌شود. بنابراین در دانشگاه کار انجام نشده‌ای در ارتباط با این افراد نداریم. اما احکام آنها باید به ترتیب تایید شود.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین یاد آور شد: تعداد کمی از اعضای هیات علمی فوق، باقی مانده است که یا درمرحله بازنشستگی قرار داشتند و یا این که شرایطی برای حضور ندارند که البته فرصتی کوتاه نیز برای این افراد از هیات امنا به منظور تقویت بنیه‌ی علمی و کارنامه‌ی پژوهشی به آنها داده شده است که امیدواریم مشکل این افراد نیز در آینده نزدیک رفع شود.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *