خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » پرداخت ۱۶۶ میلیارد تومان وام تحصیلی و ضروری به دانشجویان دکتری در سال گذشته

پرداخت ۱۶۶ میلیارد تومان وام تحصیلی و ضروری به دانشجویان دکتری در سال گذشته

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با کمک منابع دولتی این صندوق و هم افزایی با بانک‌ها در سال گذشته ۱۶۶ میلیارد تومان وام تحصیلی و ضروری به دانشجویان دکتری پرداخت شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، ذوالفقار یزدان مهر  مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان با حضور در نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دیدار و گفتگو کرد.

یزدان مهر در سخنانی به خدمات گسترده، هدفمند و اثرگذار صندوق رفاه دانشجویان به جامعه دانشجویی و دانشگاهی کشور از جمله اختصاص ۲۱ نوع وام و تسهیلات دانشجویی واهتمام به افزایش و بهبود روند خدمات دهی به دانشجویان اشاره کرد و گفت: سیاست ما این است که هیچ دانشجویی به سبب مشکلات مالی از تحصیل باز نماند و هیچ دانشجویی پشت در سراهای دانشجویی نماند.

یزدان مهر در ادامه به پوشش ۱۰۰ درصدی تسهیلات به دانشجویان متقاضی واجد شرایط به عنوان عملکرد دیگر این صندوق اشاره کرد و گفت: رشد ۲۵ تا ۵۰۰ درصدی نرخ وام‌های دانشجویی هم جزو اقدامات بسیار مهم و خوبی است که در این مدت صورت گرفته است.

وی به راهبردهای اساسی صندوق در حمایت گسترده از دانشجویان در بخش وام، خدمات رفاهی، تنوع و بهینه سازی تغذیه، اسکان و فعالیت‌های ورزشی، تندرستی و سلامت اشاره کرد و گفت: ما با کمک منابع دولتی صندوق و هم افزایی با بانک‌ها به دانشجویان دوره‌های مختلف و به ویژه دکتری وام‌های خوبی دادیم به گونه‌ای که در سال گذشته ۱۶۶ میلیارد تومان وام تحصیلی و ضروری به دانشجویان دکتری پرداخت کردیم.

مشاور وزیر علوم خاطر نشان کرد: امسال هم ۲۲۵ میلیارد تومان پیش بینی پرداخت تسهیلات به دانشجویان دکتری داریم.

همچنین ببینید

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی حرفه ای

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای باید از این به بعد برای جذب هیات علمی تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *