خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » آغاز مراحل احراز صلاحیت داوطلبان جذب هیأت علمی ۹۷ آزاد از هفته جاری
زمان فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ازاد

آغاز مراحل احراز صلاحیت داوطلبان جذب هیأت علمی ۹۷ آزاد از هفته جاری

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: از این هفته کار صلاحیت سنجی برای جذب اعضای هیأت علمی این دانشگاه آغاز می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فراخوان جذب اعضای هیئت علمی این دانشگاه گفت: مراحل ثبت‌نام این دوره از فراخوان سی‌ام آبان ماه به پایان رسید و برنامه احراز صلاحیت آغاز شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد با بیان اینکه امرئوز آخرین مهلت ویرایش اطلاعات داوطلبان هیئت علمی است؛ گفت: آن دسته از افرادی که برای جذب هیئت علمی ثبت‌نام کرد‌ه‌اند اما خواهان ویرایش در اطلاعات خود هستند،می‌توانند وارد سامانه شوند و تا پایان وقت اداری امروز نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی با اشاره به امکان دسته‌بندی و اعتبار‌سنجی اطلاعات نهایی اظهار کرد: مجموعه‌هایی که کار ثبت‌نام را انجام داده‌اند معدل، جایگاه و سن داوطلبان را مورد بررسی قرار می‌دهند تا اعتبار سنجی آنها انجام گیرد و برای هیئت علمی انتخاب شوند.

رهایی درباره تایید صلاحیت علمی هر یک از داوطلبان گفت:‌ از این هفته کار صلاحیت و سنجش میزان علمی هر یک از داوطلبان آغاز می‌شود.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *