خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » جذب اعضای هیأت علمی در کمیسیون‌های مختلف شورای عتف
شرایط ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی بهمن 96 - 97 وزارت علوم

جذب اعضای هیأت علمی در کمیسیون‌های مختلف شورای عتف

دبیرخانه شورای عالی عتف برای جذب اعضای هیأت علمی در کمیسیون‌های مختلف شورای عتف فراخوان داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی عتف، مصطفی کاظمی معاون اجرایی دبیرکل شورای عالی عتف درباره هدف دبیرخانه در جذب اعضای جدید برای کمسیون‌های شورای عتف گفت: دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) به‌منظور ارتقای کیفی و ترمیم و انتخاب اعضای جدید کمیسیون‌های تخصصی خود، اقدام به فراخوان از مراکز علمی برای جذب افرادی که واجد شرایط کرده است.

وی افزود: شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۸۳ با هدف ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در سیاست‌گذاری کلان اجرایی در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری در کشور تشکیل شده و به موجب قانون، مصوبه‌های آن پس از ابلاغ ریاست جمهور، برای کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور لازم‌الاجراست.

وی ضمن اشاره به وظایف این شورا اظهار داشت: این شورا وظایف متعددی همچون سیاستگذاری و برنامه‌ریزی کلان، حمایت و تامین منابع حوزه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و پایش و ارزیابی را به عهده دارد. این شورا متشکل از ۱۱ کمیسیون تخصصی است که هر یک دارای اعضای حقوقی و حقیقی هستند که برای دوره‌ای چهارساله طی فرآیندهایی مشخص انتخاب شده و در حوزه‌های تخصصی مربوطه، به ارایه مشاوره‌های تخصصی می‌پردازند.

مصطفی کاظمی درباره شرایط جذب اعضای هیات علمی در کمسیون‌های دبیرخانه شورای عالی گفت:

آشنایی با ساختار دولت، مجلس و دستگاه‌های اجرایی و فرآیندهای کاری آنها؛ داشتن سابقه فعالیت اجرایی حرفه‌ای در حوزه پژوهش و فناوری؛ آشنایی با ساختار سیاست‌گذاری حوزه پژوهش و فناوری در کشور و دارای رتبه دانشیار و بالاتر از نظر علمی را از جمله شرایط جذب اعضای هیات علمی در کمسیون‌های عتف عنوان کرد.

شایان ذکر است، واجدان شرایط و علاقه‌مندان به عضویت در کمیسیون‌های تخصصی با مراجعه به پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای عالی عتف به نشانی www.atf.gov.ir فرم مربوطه را تکمیل و درخواست عضویت خود را ثبت نام کنند.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *