خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » صدور بیش از ۲۵هزار کد تدریس برای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد
زمان فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ازاد

صدور بیش از ۲۵هزار کد تدریس برای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد

بیش از ۲۵ هزار کد شناسایی تدریس برای اعضای هیأت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد و بیش از ۶۴ هزار کد شناسایی تدریس برای اساتید حق‌ التدریس این دانشگاه صادر شده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد

در ادامه جلسه، گزارش دانشگاه آزاد اسلامی پیرامون برنامه‌های این دانشگاه در حوزه جذب اعضای هیئت علمی در سال آینده ارائه شد.

در این گزارش با اشاره به عضویت بیش از ۲۴ هزار عضو هیات علمی در این دانشگاه اعلام شد ۵۰۲۵ نفر در فراخوان سال جاری این دانشگاه ثبت نام کرده‌اند که صلاحیت علمی و عمومی این متقاضیان در دست بررسی است.

در ادامه این گزارش با اشاره به صدور بیش از ۲۵ هزار که شناسایی تدریس برای اعضای هیئت علمی تمام وقت این دانشگاه، اعلام شد بیش از ۶۴ هزار کد شناسایی تدریس برای اساتید حق‌التدریس صادر شده است.

در بخش دیگری از گزارش دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به ساماندهی اعضای هیات علمی با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های واحدهای این دانشگاه، تسریع در روند رسیدگی به پرونده متقاضیان مورد تأکید قرار گرفته است هیات عالی جذب نیز خود را متعهد به کمک به دانشگاه آزاد اسلامی می‌داند.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *