خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اعلام جدیدترین فرصت های مطالعاتی اعضاء هیات علمی برای نیمه اول مرداد ۹۹

اعلام جدیدترین فرصت های مطالعاتی اعضاء هیات علمی برای نیمه اول مرداد ۹۹

جدیدترین لیست فرصت های مطالعاتی اعضاء هیات علمی برای نیمه اول مردادماه ۱۳۹۹ توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس، جدیدترین لیست اعلام نیاز فرصت مطالعاتی اعضاء هیات علمی وزارت جهاد کشاورزی و نیمه اول مردادماه ۱۳۹۹ توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شد.

دسترسی به ای لیست از این آدرس امکان پذیر است.

این فرصت ها توسط دفتر ارتباط با جامعه و صنعت اعلام می شود و داوطلبان می توانند برای ثبت درخواست‌ها و محورهای همکاری و همچنین اطلاع از نیازهای فرصت مطالعاتی شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی به سایت دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراجعه کنند.

فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در جامعه و صنعت زمینه مناسبی را برای ارتقا توانمندی‌ها و مهارت ایشان در جهت انتقال یافته‌های پژوهشی و کسب دانش بومی و انتقال یافته‌های پژوهشی به جامعه فراهم می‌سازد.

در طی فرصت مطالعاتی، عضو هیئت علمی در واحد عملیاتی دولتی یا غیردولتی (شامل بخش‌های صنعتی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی، خدماتی و کشاورزی) حضور می‌یابد.

*واحد هایی که برای حضور اعضاء هیات علمی در نیمه اول مرداد ۹۹ تقاضا داده اند

واحد عملیاتی می‌تواند وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌های بخش خصوصی، بنگاه‌ها یا سازمان‌های فرهنگی و صنعتی، واحدهای پژوهش و توسعه، اقتصادی یا خدماتی دولتی یا غیردولتی که متقاضی حضور عضو هیئت علمی در زمینه تخصصی خاص در واحد خود هستند باشد.

طبق آخرین لیست از فرصت های جدید اعلام شده، این واحد ها شامل: پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، بانک پارسیان تهران، واحد فناور نگار شهر دانش،  شرکت ایزوگام فراز دلیجان، شرکت سازه‌های اطلاعاتی راژمان، مجتمع گلخانه ای پردیس صحرا نیشابور می شود.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

یک دیدگاه

  1. سلام
    فرصتهای ارتقا مناطق و ایجاد بسترهای شغلی در مناطق مرزی مثل استان سیستان و بلوچستان و استفاده از مرز ،فعالیتهای دریایی و تجاری، ایجاد کارگاهها و کارخانه می تواندکمک به اقتصاد باشد ونیز تولید شغل بکند مثلا دانشگاه سیستان و بلوچستان با تعداد بالغ بر۴۰۰ عضو هیات علمی فرصتهای مطالعاتی را به آسانی می تواند تبدیل به ایده کند ودانش بومی را به مرحله ابتکار برساند.برنامه ای که ده ها یا سالها پیش پیشنهاد شده ولی نسبت به آن بی توجهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *