خانه » اخبار دوره دکتری » مهلت دفاع از رساله دکتری دانشگاه آزاد تا آبان ماه بدون احتساب سنوات

مهلت دفاع از رساله دکتری دانشگاه آزاد تا آبان ماه بدون احتساب سنوات

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی طبق دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در نیمسال دوم ۹۹-۹۸، تا آبان ماه بدون احتساب سنوات مهلت دفاع از پایان‌نامه‌های خود را دارند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایرنا، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، «دستورالعمل ساماندهی برگزاری جلسات دفاع در نیمسال دوم ۹۹-۹۸» را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.

برگزاری جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی، مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوط و استادان راهنما، مشاور مبنی بر برآورده شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان نامه و رساله در سامانه پژوهشیار استثنائاً تا ۱۵ آبان ماه ۹۹ بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بلامانع است.

در این دستورالعمل تأکید شده است که نمره و ارزیابی کیفی پایان نامه و رساله در کارنامه نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشجو درج خواهد شد.

همچنین ببینید

اعلام جزئیات تسهیلات فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان از حمایت ۴۰۰ میلیون تومانی برای …

یک دیدگاه

  1. سلام و عرض ادب خدمت مسئولین محترم دانشگاه آزاد
    احتراما با توجه به شیوع کرونا در کشور مساعدت هایی در جهت کمک به دانشجویان دکتری انجام شود و مهلت دفاع را تا پایان دی ماه تمدید کنید. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *