خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اعلام زمان پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای هیأت علمی دانشگاه ها
شرط سنی جذب هیات علمی وزارت علوم

اعلام زمان پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای هیأت علمی دانشگاه ها

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: آذرماه قسط سوم پاداش پایان سال ۹۶ خدمت اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها پرداخت می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه شورای معاونان وزارت علوم اعلام کرد: این پرداخت شامل بازنشستگان روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ بوده که قسط سوم آن در حدود ۷۱۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شده و انشاءالله در آذر ماه مستقیماً به حساب این افراد واریز می شود.

وی افزود: پرداخت اولیه پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش عالی در سال ۱۳۹۶ حدود ۱۴,۰۰۰ میلیارد ریال بود که هفته گذشته به حساب آنان واریز شد.

نظر پور همچنین گفت: باقیمانده پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعضای هیئت علمی و کارکنان آموزش عالی در سال ۱۳۹۵ به میزان حدوداً ۵۱۰ میلیارد ریال به حساب دانشگاه ها واریز شده است. در این خصوص، انتظار می رود که دانشگاه ها هر چه سریع تر نسبت به واریز این مبلغ به حساب بازنشستگان اقدام نمایند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری تصریح کرد:در این میان، با پیگیری های انجام شده و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور، پاداش پایان خدمت ۱۸۰ نفر از بازنشستگان سال ۱۳۹۶ دانشگاه فنی و حرفه ای نیز به مبلغ ۲۱۴/۶۰۵/۱۸۹/۰۱۳ ریال به صورت یک‌جا و طی یک پرداخت به حساب این افراد واریز شده است.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *