خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » ثبت‌نام بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در فراخوان جذب ۹۷ دانشگاه آزاد
پاداش پایان خدمت هیات علمی دانشگاه ازاد

ثبت‌نام بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در فراخوان جذب ۹۷ دانشگاه آزاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در فراخوان جذب دانشگاه آزاد ثبت‌ نام کرده‌ اند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

علیرضا رهایی در گفتگو با خبرگزاری آنا، اظهار کرد:‌ باتوجه به اهمیت حضور استادان در روند توسعه علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، دانشگاه آزاد اسلامی در قالب فراخوان جذب ۹۷ در نظر دارد حدود یک هزار نفر از نخبگان علمی در ۳ هزار و ۲۰۰ رشته مختلف که ۶۲۰ مورد آن مربوط به گروه پزشکی است، به عنوان هیأت علمی جذب کند.

وی افزود: تاکنون حدود ۲ هزار و ۶۹۶ نفر در رشته‌های غیرپزشکی و ۶۴۳ نفر در رشته‌های پزشکی ثبت نام کرده‌اند که از این مجموعه، یک هزار و ۷۵۱ نفر مرد و یک هزار و ۵۸۸ نفر زن هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: مهلت ثبت‌نام در فراخوان ۳۰ آبان‌ ماه پایان می‌یابد و بعد از آن امکان ویرایش اطلاعات و بازبینی نهایی صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان و فقط برای یکبار از اول آذرماه به‌مدت ۵ روز فراهم می‌شود.

رهایی خاطرنشان کرد: داوطلبان علاقه‌مند در صورت تمایل در دو روز باقیمانده می‌توانند با ورود به سایت جذب نسبت به ثبت نام و انتقال اطلاعات خود اقدام کنند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *