خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » پذیرش ۱۰۰۰ استاد علمی کاربردی و جایابی در مراکز
شرایط ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی بهمن 96 - 97 وزارت علوم

پذیرش ۱۰۰۰ استاد علمی کاربردی و جایابی در مراکز

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد تهران غرب با اشاره به ساماندهی ۲۵۰۰ پرونده مربوط به مدرسین این واحد گفت: با مصاحبه‌های انجام شده و پذیرش قریب به هزار نفر از مدرسین هم‌اکنون در مرحله جایابی در مراکز هستیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

شهریار فرهمندراد رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد تهران غرب در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی مدرسین دانشگاه علمی کاربردی واحد تهران غرب گفت: ساماندهی ۲۵۰۰ پرورنده مربوط به مدرسین این واحد انجام شده است که بعد از مصاحبه‌های انجام شده در قالب همین طرح ساماندهی قریب به هزار نفر از مدرسین پذیرش شده‌اند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد تهران غرب تصریح کرد: هم‌اکنون در مرحله جایابی در مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد تهران غرب برای مدرسین پذیرش شده هستیم.

وی درباره تعیین وضعیت پرونده مدرسین تأیید صلاحیت نشده گفت: پرونده‌های باقی مانده و در حقیقت تأیید نشده هم عودت داد خواهد شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد تهران غرب در پایان با بیان اینکه به صراحت می گویم هیچ مشکل عمده‌ای در خصوص ساماندهی مدرسین واحد تهران غرب وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال تفکیک پرونده‌های این افراد هستیم.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *