خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تشریح اقدام دانشگاه فنی و حرفه ای برای تبدیل وضعیت حق التدریس ها

تشریح اقدام دانشگاه فنی و حرفه ای برای تبدیل وضعیت حق التدریس ها

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای درجهت شفاف سازی فرایند و پاسخگویی به متقاضیان نامه ای خطاب به وزیر علوم و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس قبل از سال ۹۰ نوشت.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم صالحی عمران در جهت شفاف سازی و تنویر افکار عمومی طی نامه های جداگانه ای خطاب به منصور غلامی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و محمد رضا عارف رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات و مجلس شورای اسلامی اقدامات صورت گرفته در خصوص بند ذال ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه کشور و تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس قبل از سال ۱۳۹۰ این دانشگاه را شرح داد. بخش هایی از متن این نامه به شرح ذیل است:

به استحضار می رساند این دانشگاه در راستای عمل به تعهدات مربوط به بند ذ ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه کشور و تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس، بر مبنای  قوانین ابلاغی سازمان برنامه و بودجه،   هیأت امنا و سازمان امور اداری و استخدامی و مکاتبات وزارت عتف، از اواخر سال ۱۳۹۶ ضمن اطلاع رسانی جامع، اقدام به بررسی پرونده متقاضیان کرده و در این مسیر، به منظور رعایت عدالت و پرهیز از تضییع حقوق افراد، خود را به شفاف سازی فرایند و پاسخگویی به تمامی مراجعه کنندگان مکلف و ملزم کرده است.

تعداد ۵۲۸ نفر از واجدین شرایط، پس از بررسی کامل پرونده آنها در مرحله گزینش هستند و باقی موارد در دست بررسی است. بر همین اساس، لیست اسامی و مشخصات این افراد به تفکیک استان ضمیمه می شود.

همچنین با عنایت به آمار و اطلاعات احصاء شده در خصوص افرادی که شرایط مطرح در دستورالعمل را نداشته اند، در صورتی که تغییراتی در دستورالعمل مذکور از سوی کمیته منتخب هیأت امنا انجام شود، امکان تبدیل وضعیت تقریبا ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر از مربیان حق التدریس قبل از سال ۹۰ آموزشکده ها که از آموزش و پرورش به وزارت متبوع منتقل شده اند نیز فراهم خواهد شد که نتیجه آن متعاقبا اعلام می شود.

امید است  دانشگاه فنی و حرفه ای را همچون گذشته، در طول فرآیند سامان دهی نیروهای حق التدریس نیز حمایت کرده و ما را از ارائه رهنمودهای ارزشمند و همراهی نهاد نظارتی  بر عملکرد این دانشگاه در طول فرآیند مذکور بهره مند کنید.

بنابراین گزارش طی نامه ای اسامی ۵۲۸ نفر از واجدین شرایط به تفکیک استان و شهرستان در اختیار مراکز تابعه سراسر کشور قرار گرفته است که متقاضیان با مراجعه به هر یک از دانشکده ها و آموزشکده ها امکان دریافت فایل مورد نظر را خواهند داشت.

مشمولان می توانند در صورت هرگونه ابهام و شبهه ای موارد را با ذکر جزئیات و مستندات با اداره کل امور اداری، مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت و یا حراست مرکزی دانشگاه مکاتبه کنند.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *