خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » وعده بانک مرکزی برای حل مشکل تامین ارز فرصت مطالعاتی اساتید

وعده بانک مرکزی برای حل مشکل تامین ارز فرصت مطالعاتی اساتید

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل از وعده بانک مرکزی برای تامین ارز مورد نیاز اساتید خبر داد و گفت: یکی از قول هایی که داده شده، افزایش مبلغ ریالی برای تامین ارز است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

حسین سالار آملی در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره آخرین وضعیت تامین ارز مورد نیاز اساتید گفت: در این رابطه بانک مرکزی قول هایی داده که به گونه ای ارز را تامین کرده در اختیار اساتید قرار دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر  موقعیت حساس و شرایط خاص کشور قابل درک است افزود: اکنون در فراز و نشیب بحث و گفتگو هستیم تا مشکلات برطرف شود. یکی از قول هایی که داده شده این است که سهم ریالی افزایش داده شود تا اساتید ارز را از شبکه نیما تهیه کنند.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل درباره اینکه عدم تامین ارز باعث شده تا فرصت مطالعاتی اساتید کاهش یابد، افزود: این موضوع برروی فرصت مطالعاتی اثر داشته ولی درصدد هستیم با تامین بیشتر ریال قضیه را جمع و جور کنیم.

به گزارش مهر، اخیرا روسای ۱۳ دانشگاه برتر کشور نامه ای به جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری ارسال کرده و خواسته بودند تا با توجه به فعالیت دانشگاه ها در زمینه های علمی و آموزشی بین المللی نرخ ارز بصورت دولتی برای این دانشگاه‌ها محاسبه شود.

به گفته روسای دانشگاه های برتر، معاون اول رئیس جمهوری نیز قول هایی در مورد تامین ارز مورد نیاز دانشگاه ها برای حضور استادان در کنفرانس های بین المللی و فرصت های مطالعاتی، ارائه داد.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *