خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » جبران بی‌ دقتی‌ های به‌ کارگیری اساتید شاخص در دانشگاه آزاد

جبران بی‌ دقتی‌ های به‌ کارگیری اساتید شاخص در دانشگاه آزاد

سرپرست دانشگاه آزاد در خصوص مصوبه اخیر هیات جذب این دانشگاه مبنی بر بهره‌ گیری از اساتید شاخص بازنشسته گفت: دانشگاه آزاد و هیات امنا، هیچ‌ گاه بنا بر عدم بهره‌ گیری از اساتید شاخص و ممتاز نداشته است، اما شاید در عمل و اجرا کمی بی‌ دقتی شده باشد که با این بحث جبران خواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدمهدی طهرانچی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مصوبه هیئت جذب دانشگاه آزاد در خصوص به‌کارگیری اساتید شاخص بازنشسته اظهار کرد: معاونت آموزشی مامور شده که تا در جلسه آینده هیئت مرکزی جذب شیوه‌نامه‌ای را در این جهت تعریف کند و تمهیدات دانشگاه را در جهت بهره‌گیری بیشتر از این عزیزان را ارائه دهد، دوستان در حال تدوین و تطبیق کار هستند.

با توجه به قطع همکاری با برخی از اساتید این دانشگاه در سال گذشته، وی درباره این تصمیم توضیح داد: دانشگاه آزاد و هیئت امنا هیچ‌گاه بنابر عدم بهره گیری از اساتید شاخص و ممتاز نداشته است، اما شاید در عمل و اجرا کمی بی‌دقتی شده باشد که با این بحث ان شاءالله جبران خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی درباره اینکه شرایط همکاری دانشگاه با اساتید بازنشسته چیست، گفت: در جلسه آتی هیئت جذب ان شاءالله معاونت آموزشی گزارش را می‌دهد، البته منظور فقط آن‌هایی که قبلا در دانشگاه آزاد بودند نیست، ما افراد دیگری که در کشور هستند را هم دعوت خواهیم کرد.

طهرانچی یادآور شد: این مربوط به کسانی است که به عنوان سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند و الان به عنوان عضو فعال دانشگاه‌ها نیستند و توانمندی‌های شاخصی دارند که در کشور به آن شهره هستند، این‌ها عمدتا بعضی‌هایشان بازنشسته شدند، آن‌هایی هم که در حال حاضر در دانشگاه‌ها فعال هستند، با هماهنگی دانشگاه‌ها از وجودشان بهره خواهیم برد‌.

همچنین ببینید

تغییر شیوه‌ نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی حرفه‌ای

تغییر شیوه‌ نامه تعیین صلاحیت اساتید وزارت بهداشت

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از تغییر شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *