خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » آخرین وضعیت استخدام نیروهای قراردادی ماقبل سال ۹۰ دانشگاه فنی و حرفه‌ ای

آخرین وضعیت استخدام نیروهای قراردادی ماقبل سال ۹۰ دانشگاه فنی و حرفه‌ ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از تعیین تکلیف تبدیل وضعیت ۶۰۰ نیروی قراردادی این دانشگاه خبر داد و گفت: پرونده‌ های سایر نیروها نیز در دست بررسی است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

دکتر ابراهیم صالحی عمران در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، ضمن بیان این مطلب به  آخرین وضعیت جذب و استخدام نیروهای حق التدریسی ماقبل ۱۳۹۰ دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره کرد و و افزود: پس از ابلاغ بند (ذال) ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه به این دانشگاه و با توجه به ماده ۱ قانون احکام دائمی کشور، این موضوع در هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه ای مطرح و مقرر شد دستورالعمل مربوط تهیه و توسط کمیته منتخب هیأت امنا تایید و به تصویب برسد که پس از انجام این امر، مراتب به وزارت علوم اعلام و جهت اخذ ردیف‌های استخدامی با سازمان اداری و استخدامی کشور از سوی وزارت متبوع مکاتبه شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همزمان دستورالعمل فوق به مراکز تابعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای جهت مشخص شدن واجدین شرایط ارسال شد که تاکنون پرونده ۳۷۰ نفر بررسی شده که پس از استعلام نظر گزینش و ثبت در سامانه “کارمندیران” جهت اخذ کد استخدامی و انجام مراحل تبدیل وضعیت معرفی خواهند شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خاطر نشان کرد: تقاضای سایر متقاضیان استخدام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای که مشمول آیین نامه و شرایط جذب نبوده‌اند نیز با همکاری هیأت امنای دانشگاه، وزارت علوم و سازمان امور اداری و استخدامی در دست بررسی است.

دکتر صالحی عمران گفت:دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تمام توان پیگیر تعیین تکلیف تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی هستند. با عنایت به اینکه تاکنون برای نیروهای قراردادی دانشگاه کد شناسه از سازمان اداری و استخدامی اخذ نشده، نسبت به ورود اطلاعات همکاران در سامانه کارمندیران اقدام لازم صورت پذیرفت.

وی همچنین افزود: در حال حاضر برای ۶۰۰ نفر از کارکنان قراردادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کد شناسه اخذ شده و مابقی طی فرآیند انجام کار هستند که پس از اتمام این فرایند امیدواریم با مساعدت مسوولین وزارت علوم و سازمان اداری و استخدامی کشور، برای این همکاران که بعضا دارای سوابق خدمتی بالای ۱۰ سال می باشند، مجوز تبدیل وضعیت اخذ  شود.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *