خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » آخرین وضعیت ۹۰۰ استاد پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور

آخرین وضعیت ۹۰۰ استاد پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور آخرین جزئیات از وضعیت اعضای عضو هیات علمی این دانشگاه را تشریح کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص  آخرین وضعیت اساتید پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور دارای ۹۰۰ استاد پیمانی مشروط بود.

وی ادامه داد: درحال حاضر حدود ۲۵۰ نفر از این اساتید تعیین تکلیف شده و مشخص شدن وضعیت حدود ۶۰۰ نفر دیگر از این اساتید در دستور کار هیات مرکزی جذب دانشگاه پیام نور قرار دارد. امیدواریم برای این افراد نیز مشکل پیش نیاید و تا اواخر مهر تعیین تکلیف نهایی صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: تعدادی محدود از این اساتید( چیزی کم تر از ۱۰۰ نفر) نیز در حال تکمیل پرونده هستند و امیدواریم تا پایان ترم مشکلی به نام پیمانی مشروط نداشته باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به دلایل قطع همکاری با ۸۰۰ عضو هیات علمی این دانشگاه، گفت: این افراد در سال‌های ۹۰ و ۹۱ جذب دانشگاه پیام نور شده بودند که در آن زمان آیین نامه‌ای برای پیمانی مشروط اعضای هیات علمی وجود داشت. حدود یکسال به این افراد  فرصت داده شد که روند جذب را انجام دهند.

زمانی گفت: متاسفانه اجرای بخشی از این آیین نامه توسط دانشگاه پیگیری نشده است و بخشی نیز از سوی خود اعضا مورد پیگیری قرار نگرفت و بنابراین وضعیت آن‌ها بلاتکلیف ماند؛ لذا بحث درمورد این اساتید فقط تکمیل پرونده آن‌ها بود و به دنبال اخراج آن‌ها از دانشگاه پیام نور نبودیم. در حال حاضر تلاش کردیم وضعیت این اعضای هیات علمی از پیمانی مشروط به پیمانی تبدیل وضعیت شود.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *