خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » پرداخت حق الزحمه ۵ هزار حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه‌ای

پرداخت حق الزحمه ۵ هزار حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه‌ای

سرپرست اداره کل امور مالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: حق الزحمه ۵ هزار نفر از نیروهای حق التدریس این دانشگاه که اطلاعات آنها در سیستم مروارید تکمیل شده بود، پرداخت شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، حمید یزدانیان سرپرست اداره کل امور مالی در مصاحبه با روابط عمومی دانشگاه با اعلام پرداخت مرحله اول حق الزحمه اساتید حق التدریس گفت: با تلاش‌های گسترده­ رؤسای استان ها و مدیران مالی مراکز و کارشناسان حوزه مالی سازمان مرکزی، امروز حق الزحمه ۵ هزار نفر از نیروهای حق التدریس که اطلاعات آنها در سیستم مروارید تکمیل شده بود پرداخت شد.

یزدانیان افزود: یکی از  دغدغه های اصلی ریاست دانشگاه، امور آموزشی، پرداخت به موقع حق‌الزحمه اساتید با کمترین دغدغه است که اداره کل مالی در این راستا لازم دید یک بازنگری در روش ها و شیوه های پرداخت اعمال کند.

وی با اشاره به ضرورت های عبور از شیوه های سنتی به رویه های نو آورانه و خلاقانه گفت: بدیهی است هر تغییر و رویه جدیدی مشکلات خاص خود را دارد و به ویژه در گام‌های اولیه ممکن است خطاهایی هم بروز و ظهور یابد. به همه اساتید اطمینان می دهیم که تمام تلاش خود را برای کمترین خطا و پرداخت حق الزحمه اساتید ارجمند را تا رضایت کامل وفق مقررات انجام دهیم. ضمن اینکه منتظر ایده ها و نظرات شما برای بهینه سازی هرچه بیشتر این فرایند هستیم.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *