خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » پرداخت حدود ۳۶ میلیارد تومان وام تحصیلی دکتری از ابتدای سال ۹۷

پرداخت حدود ۳۶ میلیارد تومان وام تحصیلی دکتری از ابتدای سال ۹۷

قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت حدود ۳۶ میلیارد تومان وام تحصیلی دکتری از ابتدای سال جاری خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

عباس قنبری قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امسال نیز وام ویژه دکتری همچون سال گذشته به دانشجویان دکتری پرداخت می شود .

وی ادامه داد: این وام به صورت اختصاصی و با رویکرد هم افزایی از طریق یکی از بانک های طرف تعهد، از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به دانشجویان پرداخت می شود .

قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: در سال گذشته این مبلغ به صورت ماهانه ۷۰۰ هزارتومان به دانشجویان دکتری روزانه پرداخت شده است و این ورند امسال نیز ادامه خواهد داشت.

قنبری با اشاره به روند به رشد عملکرد وام ضروری و تحصیلی ویژه دکتری در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، افزود: در سال ۹۳ حدود ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، در سال ۹۴حدود ۲۱ میلیارد تومان، در سال ۹۵ حدود ۵۷ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان در سال ۹۶ حدود ۱۶۶ میلیارد تومان رشد داشته است.

قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: روند و رویکرد امسال ما مانند سال گذشته است، وام از طریق صندوق و هم از طریق بانک طرف تعهد صندوق، در حال پرداخت است.

وی تاکید کرد: از اول سال جاری تاکنون با هماهنگی‌هایی که با بانک طرف تعهد صندوق داشته‌ایم، حدود ۳۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وام تحصیلی ویژه دکتری به تعداد ۱۹ هزارو ۹۱۸ نفر پرداخت شده است.

قنبری بیان کرد: صندوق رفاه دانشجویان به صورت وام ضروری ویژه دکتری مبلغ ۳ میلیون تومان به هر دانشجو در سال ۹۶ پرداخت کرده است، به عبارتی دیگر در سال گذشته ۱۱ هزارو ۲۰۰ دانشجو معادل ۳۳ میلیارد تومان وام ضروری ویژه دکتری استفاده کردند.

قنبری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا امروز به صورت دو مرحله وام فصلی از طریق صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و بانک طرف تعهد صندوق رفاه، معادل ۷۲ میلیارد تومان وام به ۳۶ هزار ۱۷۱ نفر پرداخت شده است .

وی افزود: همچنین کارگروه مشترکی بین صندوق رفاه و بانک طرف تعهد صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تشکیل شده است که هر ماه مسائل و موارد مرتبط را بررسی می کند و از طریق بانک نامه هایی مبنی بر فعالیت بی وقفه و مناسب شعب استانی با دانشجویان برای تسهیل پرداخت و رفع هر گونه ابهام ارسال شده است.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *