خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » توضیح دانشگاه پیام نور درباره عدم جذب برخی اعضای هیأت علمی
شرایط تحصیل در مقطع دکتری مربیان دانشگاه پیام نور

توضیح دانشگاه پیام نور درباره عدم جذب برخی اعضای هیأت علمی

رئیس دبیرخانه هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور گفت: کسانی که به هر عنوان نتوانسته اند شاخص های مورد نظر را کسب کنند، در اولویت جذب هیات علمی قرار نخواهند گرفت.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی، دکتر کردمیرزا در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه فرایند جذب عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مستقیماً با نظارت وزارت علوم و مطابق با شاخص های مورد نظر این وزارت صورت می گیرد، گفت: کسانی که به هر عنوان نتوانسته اند، شاخص های مورد نظر را کسب کنند، در اولویت جذب هیات علمی قرار نخواهند گرفت.
رئیس دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی افزود: برخی از متقاضیان عضویت هیات علمی در دانشگاه پیام نور دارای شاخص های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر مراجع قانونی نبوده و به همین دلیل بعد از بررسی های انجام شده و بررسی پرونده علمی و عمومی، به آنها اعلام شد که به دلیل عدم کسب شاخص های مصوب، در اولویت جذب قرار نگرفته اند.
وی درخصوص درج اخباری مبنی بر اخراج ۱۲۰ عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: اخباری که در خصوص اخراج ۱۲۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور منتشر شده است، کاملا کذب بوده و دانشگاه به طور رسمی به آن دسته از متقاضیان که در چارچوب شاخص های مدنظر مراجع ذیربط قرار نگرفته اند، از طریق مکاتبه کتبی این موضوع را اعلام کرده است.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *