خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » جذب هزار عضو هیأت علمی در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی
امار جذب هیات علمی دانشگاه ازاد در سال 97

جذب هزار عضو هیأت علمی در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اعلام کرد: هزار و ۸۰۰ نفر در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند که از این تعداد هزار نفر جذب خواهند شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

سید علی ابطحی در گفتگو با خبرگزاری آنا، با بیان اینکه در جذب اعضای هیأت علمی تمایل داریم فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی را جذب کنیم، اظهار کرد: هدف این است استادانی فرهیخته، با سابقه علمی مناسب و رتبه‌های برتر دوره‌های تخصصی را جذب کنیم. سال گذشته نیز بعد از انتشار فراخوان جذب، تعدادی ثبت‌نام کردند که ما طبق نیاز و براساس رزومه افراد، بهترین‌ها را انتخاب کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تاکید بر بهبود روند جذب اعضای هیأت علمی با وجود هیات جذب مستقل در دانشگاه آزاد تصریح کرد: این اختیار وجود دارد که تا پیش از آنکه استاد، توسط هیأت جذب انتخاب شود، قرارداد یک ساله برای ارزیابی عملکرد فرد منعقد شود.

ابطحی ادامه داد: قرارداد تعهدی برای استخدام نیست اما می‌تواند شروعی برای روند استخدام باشد. اگر استاد مورد تأیید قرار گرفت، هیات جذب ظرف ۱۳۰ روز اعلام می‌کند آیا فرد شرایط جذب را دارد یا خیر. سابقه یک ساله نیز جزء سنوات کاری او محسوب می‌شود.

وی از انتشار فراخوان جذب هیأت علمی برای سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: تاکنون هزار و ۸۰۰ نفر در این فراخوان ثبت‌نام کرده‌اند و ما از این تعداد مجاز به جذب هزار نفر هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران عنوان کرد: قصد داریم براساس نیاز و الزامات آموزشی نیرو بگیرم و کسانی که امتحانات شفاهی و سایر ضوابط بهتر باشند، جذب خواهند شد.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

یک دیدگاه

  1. میشه راهنمایی بفرمایید چطور میشه ثبت نام کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *