خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » توجه ویژه دانشگاه رازی به تحقیقات کاربردی در ارتقای استادان

توجه ویژه دانشگاه رازی به تحقیقات کاربردی در ارتقای استادان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: برای استادان دانشگاه سه نمره ویژه تحقیقات کاربردی در نظر گرفته‌ایم و استادانی که نتوانند این گونه عمل کنند، نمی‌ توانند ارتقا پیدا کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

علی سلیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا اظهار کرد:‌ دانشگاه رازی ۱۲ هزار دانشجو دارد که از این تعداد ۳۵۰۰ دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند. هدفمندکردن فعالیت‌های پژوهشی در راستای کاهش نابسامانی‌های اجتماعی از برنامه‌های دانشگاه رازی کرمانشاه است و در این زمینه برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی افزود: در برنامه‌های عملیاتی نباید از برنامه‌ها و اسناد بالادستی غفلت کنیم چراکه این اسناد چراغ راه آینده هستند در اسناد بالادستی معضلات آینده پیش‌بنی شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بخشی از نمره کنکور کارشناسی ارشد مربوط به مهارت دانشجویان باشد. اگر این موضوع در کنکور کارشناسی ارشد گنجانده شود بسیاری از دانشجویان به سمت مهارت خواهند رفت و توجه بیشتری به حل مساله در دانشگاه‌ها خواهند داشت.

سلیمی بیان کرد: ما در دانشگاه رازی برای استادان سه نمره تحقیقات کاربردی در نظر گرفته‌ایم و استادانی که نتوانند اینگونه عمل کنند، نمی‌توانند ارتقا پیدا کنند.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *