خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » بازنگری آیین نامه ارتقای اساتید

بازنگری آیین نامه ارتقای اساتید

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور گفت: بازنگری آیین نامه ارتقای اساتید پس از کارشناسی شدن در دستور کار ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ منصور کبگانیان دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در حاشیه جلسه ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با اشاره به آیین‌نامه ارتقای اساتید گفت: در این جلسه تاکید شد که آیین‌نامه ارتقای اساتید بازنگری شود و این موضوع پس از کارشناسی شدن در دستور کار ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور درباره ماموریت‌گرایی دانشگاه‌ها اظهار کرد: در سند مصوب آمایش آموزش عالی کشور طرح ماموریت‌گرایی دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم پس از چندین بار درخواست مکتوب هنوز طرح‌های خود را در این زمینه ارائه نداده است؛ این وزارتخانه باید ابتدا طرح‌های خود را به ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور ارائه کند و پس از آن بررسی‌ها آغاز شود.

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با اشاره به طرح تنظیم ظرفیت دانشگاه‌ها اظهار کرد: این طرح مربوط به سنجش و پذیرش دانشگاه‌ها است و مجموعه‌ای از بحث‌های مربوط به آموزشی و پرورشی در کارگروه‌ها تشکیل شده است و ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور به همراه شورای عالی عطف به ریاست معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم این موضوع را پیگیری می‌کنند و قرار است تا ظرف دو جلسه آتی گزارش خود را ارائه دهد تا مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری به جمع‌بندی مناسبی برسیم.

کبگانیان در خصوص طرح فرصت مطالعاتی اساتید دانشگاه‌ها در صنعت اظهار کرد: این موضوع هم یکی دیگر از محورهای سخنان رهبری است و تنها به اساتید رشته‌های فنی ‌و‌ مهندسی محدود نمی‌شود بلکه تمام اساتید در رشته‌های مختلف می‌توانند مطابق با رشته تخصصی خود این فرصت مطالعاتی را بگذرانند.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *