خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » شروع فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد از مرداد ۹۷
زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ازاد در سال 97

شروع فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد از مرداد ۹۷

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز روند جذب اعضای هیأت علمی این دانشگاه در مردادماه سال جاری خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد رهبر، ظهر امروز پس از برگزاری جلسه هیات رئیسه دانشگاه، از مرکز گزینش سازمان مرکزی دانشگاه بازدید کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های کارکنان این حوزه، گفت: خوشحالم که امروز در جمع شما حضور دارم. همه ما به اهمیت کار گزینش واقف هستیم. این حوزه یکی از ارکان اصلی همه مجموعه‌ها به ویژه دانشگاه‌هاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت گزینش در دانشگاه‌ها گفت: گزینش از این جهت در دانشگاه‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است که خروجی و محصول دانشگاه، دانشجویان هستند و اگر نظارت دقیقی بر اساتید و اعضای هیات علمی وجود نداشته باشد، خروجی دانشگاه‌ها مطلوب نخواهد بود.

رهبر در پایان با اشاره به آغاز جذب اعضای هیات علمی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه روند جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه از مردادماه آغاز خواهد شد، دفتر مرکزی گزینش می‌تواند با تمرکززدایی و تفویض اختیار به معتمدان خود در استان‌ها، نظارت دقیقی بر جذب اعضای هیات علمی جدید داشته باشد.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۴ دیدگاه

  1. امروز دهم شهریور پس فراخوان شهریور چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. فراخوان را باید بگذارند برای پایان سال تحصیلی که شهریور ماه هست و فارغ التحصیلان جدید هم بتوانند در آن شرکت کنند نه مرداد ماه!

  3. سلام، خوبه آقای رهبر و همکارانشون تکلیف فراخوان ۹۶ رو در مراکز شهرستان های کشور مشخص کنند و بعد دنبال اعلام فراخوان جدید باشند.

  4. طبق روال گذشته چندین بار فراخوان دانشگاه آزاد به بعد موکول خواهد شد. در ضمن بهتر است ابتدا سروسامانی به متقاضیان پذیرفته شده فراخوان های قبلی بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *