خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » جذب ١٠٠ عضو هیأت علمى در دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى

جذب ١٠٠ عضو هیأت علمى در دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى

رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى گفت:١٠٠ عضو هیأت علمى در علوم پزشکى شهیدبهشتى جذب مى شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی ناصحی رئیس مرکز امور هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکى شهیدبهشتى با اشاره به برگزاری پانزدهمین جلسه مصاحبه علمی جذب هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور شناخته مى شود که علاوه بر ارائه خدمات سلامت به بیش از ۵.۵ نیم میلیون نفر جمعیت تحت پوشش، با تلاش حدود ۱۴۰۰ عضو هئیت علمی با مراتب علمی بالا در ١٣ دانشکده به تربیت نیروهای متخصص حوزه سلامت برای کشور می پردازد و هرساله باتوجه به نیازدانشگاه، فراخوان جذب اعضای هیئت علمی جدید در دانشگاه اعلام می شود.

ناصحی افزود: امسال نیز چون سال های قبل آئین جذب حدود ۱۰۰ نفر عضوهیئت علمی جدید هفته گذشته در دانشگاه برگزار شد.

رئیس مرکز امور هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین در خصوص تربیت فراگیران در مقاطع مختلف عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باتوجه به رسالت تربیت دانشجو، دستیار تخصصی و فوق تخصصی و فلوشیپ رشته های مختلف دکترى آموزشی و پژوهشی در حفظ و تقویت کادر هیئت علمی خود مصمم است و برای توسعه این کادر تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

ناصحی جذب عضو هیئت علمی در راستاى توسعه رشته های فن آوری نوین و آموزش پزشکی و مدیریت خدمات سلامت را از اولویت های دانشگاه بر شمرد و گفت: دانشگاه در نظر دارد تا با جذب هیئت علمى  جدید بتواند در مسیر نیازهای مهم جامعه و نظام سلامت گام برداشت.

رئیس مرکز امور هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین جذب نخبگان را اولویت مهم دانشگاه دانست و از جذب آنان بدون محدودیت و در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.

شایان ذکر است؛ بر اساس اعلام مرکز امور هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، فارغ التحصیلان رشته های علوم پزشکی داخل وخارج ازکشور که حائز شرایط نخبگی هستند و معیارهای لازم جذب هیئت علمی را دارند می توانند ضمن ارتباط با مرکز جذب هیئت علمى دانشگاه علوم پزشکى شهیدبهشتى، رزومه علمی خود را ارسال کنند.

گفتنى است؛ دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیش از ١۴ هزار دانشجو در مقاطع مختلف حوزه پزشکی و سلامت را تربیت می کند و برای تکمیل کادر آموزشی این فراگیران، هر ساله تعدادی عضو هیئت علمی در گروه های آموزشی پایه و بالینی را جذب می کند.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *