خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » حذف مرکز امور هیأت علمی از وزارت علوم
زمان شروع فراخوان جذب هیات علمی 96 - 97 وزارت علوم

حذف مرکز امور هیأت علمی از وزارت علوم

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم با اشاره به حذف مرکز امور هیأ علمی از وزارت علوم گفت: مرکز نظارت و ارزیابی، مرکز امور هیأت امنا و هیأت ممیزه و مرکز جذب اعضای هیأت علمی مانند سابق، هرکدام وظایف خود را انجام دهند و مرکز امور هیأت علمی که مرکزی نوبنیاد بود، حذف شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، محمدرضا رضوان طلب درباره انحلال مرکز امور هیأت علمی اظهار کرد: این مرکز در اواخر دوره وزارت دکتر محمد فرهادی به عنوان مرکز امور هیأت علمی، پیش بینی شد تا اینکه در آینده تمام مسائل مربوط به امور هیأت علمی در این مرکز انجام شود.

وی افزود: قرار بود، بخش‌هایی از مرکز هیأت امنا، هیأت ممیزه، جذب اعضای هیأت علمی، بخش‌هایی از مرکز نظارت و ارزیابی مانند جایابی و ردیف‌های استخدام، به این مرکز منتقل شود.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم گفت: این مرکز اواخر مرداد سال گذشته تاسیس شد اما عملا از آن زمان ناقص بود و مسئولیت‌های آن مشخص نبود و فقط عنوان شده بود، ردیف‌های استخدام و جایابی افراد بورسیه توسط این مرکز انجام می‌شود.

به گفته رضوان‌طلب؛ دیگر بخش‌هایی که قرار بود در این مرکز مستقر شود، جمع نشد، ضمن اینکه طبق مذاکراتی که تیم جدید وزارت علوم با سازمان امور استخدامی انجام داد، به توافق و تفاهم درباره وظایف، ساختار و چارت این مرکز که هم مورد تایید وزارت علوم و هم سازمان امور استخدامی باشد، نرسیدند و این مرکز در چارت هیچ کدام پیش بینی نشده بود.

وی ادامه داد: برهمین اساس قرار شد، چارتی که از قبل وجود داشت احیاء شود. مرکز نظارت و ارزیابی، مرکز امور هیأت امنا و هیأت ممیزه و مرکز جذب اعضای هیأت علمی مانند سابق، هرکدام وظایف خود را انجام دهند و مرکز امور هیأت علمی که مرکزی نوبنیاد بود، حذف شود.

در ابلاغیه‌ای از سوی مشاور وزیر علوم و مدیر کل دفتر وزارتی، وظایف پیشین هریک از مراکز جذب اعضای هیأت علمی و مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم که بعضا به مرکز امور هیأت علمی سپرده شده بود به آنها برگشت و تشکیلات قبلی وزارت علوم در مورد جذب اعضای هیأت علمی مستقر شد و بنابراین تشکیلاتی به نام «مرکز امور هیأت علمی» در وزارت علوم از این پس وجود نخواهد داشت.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *