خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال برای جذب هیأت علمی جوان در دانشگاه آزاد

اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال برای جذب هیأت علمی جوان در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: در سال جاری صندوقی به ارزش ۲هزار میلیارد ریال برای جذب هیأت علمی جوان از طریق شورای جذب مستقل از وزارت علوم ایجاد کردیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر طهرانچی در نشست صمیمانه با دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، با بیان اینکه تبدیل شدن دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی مطالبه بحق مقام معظم رهبری است، گفت: در مسیر اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مقوله «فرهنگ» اولویت اول است و بایستی در کنار آن، زمینه پیشرفت علمی پر شتاب را نیز فراهم کنیم.
دکتر تهرانچی در دیدار تشکل های دانشگاه آزاد با بیان اینکه راه اندازی «دبیرخانه برنامه‌های علمی» در دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، افزود: در طرح «پایش» دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۱۵هزار موضوع که مربوط به حل مسائل و مشکلات ملی است استخراج شده تا از ظرفیت دانشجویان دکتری و تحصیلات تکمیلی برای حل مسائل کشور استفاده شود.
طهرانچی با بیان اینکه در جذب نیروی انسانی دستمان بسته است اما دست بسته نمی‌مانیم، گفت: در سال جاری صندوقی به ارزش ۲هزار میلیارد ریال برای جذب هیات علمی جوان از طریق شورای جذب مستقل از وزارت علوم ایجاد کردیم.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طی ۷ ماه و یکسال آینده نیروهای جوان و مؤمن را به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی اضافه خواهیم کرد و در تربیت عنصر انقلابی شاداب برای فردای کشور کوتاه نمی‌آییم.
در پایان این نشست رییس استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد:این تغییرات نشان داد که قابلیت جولان ضد انقلاب در دانشگاه آزاد وجود ندارد.
دبیران تشکل‌های دانشجویی با ابراز خرسندی از باز شدن فضای تعامل با دانشجویان و سهیم کردن آنان در تصمیم‌گیری‌های دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار شفافیت مالی، دقت در انتخاب و جذب اساتید و همچنین بازگشت دانشگاه آزاد اسلامی به ریل اصلی خود شدند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *