خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اختصاص ۱۰۰ سهمیه برای جذب نخبگان در هیات علمی دانشگاه‌ ها

اختصاص ۱۰۰ سهمیه برای جذب نخبگان در هیات علمی دانشگاه‌ ها

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم از اختصاص ۱۰۰ سهمیه برای جذب نخبگان در هیات علمی دانشگاه‌ها خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب هئیت علمی  وزارت علوم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه هرساله ۱۰۰ سهمیه برای جذب نخبگان به عنوان هئیت علمی اختصاص داده می شود،اظهار کرد: امسال هم با هماهنگی سازمان امور استخدامی و بنیاد ملی نخبگان، موافقت به عمل آمد که ۱۰۰ سهمیه برای جذب نخبگان به عنوان هئیت علمی اختصاص داده شود؛ به طوری که دانشگاه های مختلف حدود ۷۶ سهمیه را توانستند استفاده کنند.

رئیس مرکز جذب هئیت علمی  وزارت علوم در ادامه در خصوص شرایط سنی برای متقاضیان جذب هیئت علمی اضافه کرد: شرط سنی شرکت متقاضیان در فراخوان جذب برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد ۳۰ سال و برای دارندگان مدرک دکترای تخصصی ۴۰ سال است.

وی ادامه داد: در صورت وجود موارد خاص در مورد دارندگان مدرک دکتری پرونده از طریق هیئت اجرایی و با مشورت هیئت اجرایی و هیئت ممیزه بررسی می شود.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم تصریح کرد: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ظرف مدت سه ماه پرونده های تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی آزمایشی را به صورت تکمیل شده برای هیئت مرکزی جذب وزارتخانه متبوع ارسال کرده و هیئت مرکزی جذب نیز باید ظرف مدت ۴۵ روز پرونده ها را بررسی  و نظر خود را به دانشگاه مربوطه اعلام کنند و در صورت عدم ارسال پاسخ در زمان تعیین شده دانشگاه می تواند حکم رسمی آزمایشی متقاضی مربوطه را صادر کند.

همچنین ببینید

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی حرفه ای

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای باید از این به بعد برای جذب هیات علمی تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *