خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » وزارت علوم به دنبال برطرف کردن مشکل دانشجویان بورسیه

وزارت علوم به دنبال برطرف کردن مشکل دانشجویان بورسیه

معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به پیگیری وضعیت دانشجویان بورسیه گفت: اولویت تعیین صلاحیت این دانشجویان با وزارت علوم است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان کرد: وظیفه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در حوزه دانشجویان بورسیه به پایان رسیده  و اکنون این وظیفه به وزارت علوم واگذار شده است.

وی ادامه داد: در کمیسیونی که  در خصوص دانشجویان بورسیه برگزار شد، به روسای دانشگاه‌ها اعلام کردیم که بعضی از این دانشجویان را بپذیرند ولی در شرایط فعلی مشکل برخی دانشحویان بورسیه حل شده و در حال جایابی بقیه هستیم.

معاون آموزشی وزارت علوم اظهار کرد: در ابتدا مشکل دانشجویان بورسیه را سعی می کنیم در همان دانشگاهی که تعیین محل خدمت شده اند مورد بررسی قرار دهیم اما اگر شرایط به گونه ای دیگر باشد که نیاز دانشگاه ها تغییر کرده باشد این موضوع در کمیته ای در معاونت آموزشی بررسی می شود.

شریعتی نیاسر در خصوص صلاحیت این دانشجویان گفت: فرض براین است که این دانشجویان مشکل ندارند و اکرمشکل داشته باشند نمی توانیم آنها را جایابی کنیم اما اولویت اصلی در تعیین صلاحیت این دانشجویان با وزارت علوم است.

وی یادآورشد: از سوی مرکزهیئت علمی با مسئولان دانشگاه‌های مذکور صحبت می شود تا دلیل نیاز نداشتن آنها محرز شود، سپس آنها به دانشگاه‌های دیگر معرفی می شوند اگر هم از سوی این مراکز جوابی دریافت نشود، لغو تعهد خواهند شد.

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *