خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » نامه مسئولان دانشگاه غیرانتفاعی به وزیر علوم برای بهره‌گیری از اساتید بازنشسته

نامه مسئولان دانشگاه غیرانتفاعی به وزیر علوم برای بهره‌گیری از اساتید بازنشسته

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی و مؤسسات غیردولتی گفت: با توجه به اینکه دانشگاه های دولتی حق استفاده تمام وقت از اساتید بازنشسته را ندارند، ما به وزیر علوم نامه نوشتیم تا دانشگاه غیرانتفاعی از این مسئله معاف باشد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

علی آهون‌منش رئیس دانشگاه غیرانتفاعی و مؤسسات غیردولتی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به اینکه قانون پرداخت پاداش بازنشستگی اعضای هیئت علمی با سقف مواجه شده است، تعداد زیادی از اعضای هیئت علمی در اواخر سال گذشته بازنشست کردند و بر این اساس دانشگاه‌های دولتی نمی‌توانند از این اساتید بازنشسته به صورت تمام‌وقت بهره‌گیری کنند.

وی افزود: دانشگاه غیرانتفاعی، یک دانشگاه خصوصی به حساب می‌آید و به همین جهت در نامه وزیر علوم خواستیم تا دانشگاه غیرانتفاعی بتواند از این اساتید بازنشسته به صورت تمام‌وقت بهره ببرد.

آهون‌منش گفت: اساتید بازنشسته کشور سرمایه‌های ملی هستند که تجارب بی‌نظیری دارند و می‌توانند برای بخش خصوصی یک فرصت مناسب در راه پیشرفت باشند، بنابراین از وزارت علوم خواستیم تا ما به عنوان یک دانشگاه خصوصی مشمول قوانین دولتی نباشیم و در حال حاضر منتظریم پاسخ وزارت علوم را دریافت کنیم.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *