خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » جذب هیات علمی متعهد خدمت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

جذب هیات علمی متعهد خدمت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به منظور تأمین نیازهای آموزشی و پژوهشی خود هیات علمی متعهد خدمت جذب می کند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، این دانشگاه به منظور تأمین نیازهای آموزشی و پژوهشی خود در گروه های آموزشی و مراکز تحقیقاتی، بر اساس دستورالعمل نحوه گذراندن تعهدات قانونی مصوب شانزدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه ۹ آبان ۹۵ و مصوبه سی و یکمین جلسه شورای دانشگاه ۲۲ آذر ۹۶ فراخوان تعهدات قانونی را در رشته های مورد نیاز به صورت هیات علمی و غیرهیات علمی (با وظایف هیات علمی)  منتشر کرد.

متقاضیان رشته های اعلام شده می توانند مدارک خود را بصورت CD/DVD در دو نسخه تهیه و تا روز سه شنبه ۱۵ اسفند ۹۶ به آدرس اصفهان – خیابان هزار جریب – دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حوزه معاونت آموزشی دانشگاه، دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی– کد پستی ۸۱۷۴۶۷۳۴۶۱  از طریق پست سفارشی ارسال کنند.

شرایط عمومی شامل اعتقاد به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه است.

شرایط اختصاصی شامل دارا بودن دانشنامه دکتری تخصصی Ph.D  براساس جدول رشته های مورد نیاز فراخوان تعهدات قانونی، ارائه نامه موافقت از دانشگاه ذیربط برای  مستخدمین، بورسیه ها و متعهدین خدمت به سایر دانشگاه ها و معاونت درمان، مطابقت داشتن رشته متقاضی با عنوان رشته درج شده در فراخوان است.

شرکت افراد مشغول به تحصیل در این فراخوان ممنوع بوده و این دسته از افراد می‌توانند پس از فراغت از تحصیل و اخذ مدرک دانشگاهی در فراخوان‌های آتی شرکت کنند. پذیرش مدارک مشابه امکانپذیر نیست.

مدارک لازم در فراخوان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام شده است.

چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش یا پس از آن خلاف اطلاعات اعلام شده توسط متقاضی محرز شود، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی و یا پذیرش فرد لغو می شود.

هیچگونه مدرکی پس از اتمام تاریخ اعلام شده و ارسال CD/DVD، بصورت حضوری دریافت نخواهد شد. لازم است مدارک صرفاً در قالب CD/DVD ارسال شود. متقاضیان از پست فیزیکی مدارک خودداری کنند.

ظرفیت اعلام شده در مجموع ۳۰ نفر است و در هر یک از رشته های اعلام شده یک نفر پذیرفته می شود.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *