خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » بازنگری آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه ها

بازنگری آیین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه ها

وزیر علوم از بازنگری آیین‌ نامه ارتقای اعضای هیأت‌ علمی در راستای ظرفیت امتیازدهی برای تحقیقات کاربردی داخلی مبتنی بر حل مشکلات و معضلات کشور خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، در دیدار با نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه، فرهنگ نقد در کشور نهادینه نشده است افزود: باید در برابر نقدهای منصفانه صبور باشیم، قول احسن را شنیده و تبعیت کنیم و تحمل خود را در مواجهه با نقدهای سازنده افزایش دهیم.

وی به رشد دانشگاه‌ها در یک مقطع زمانی اشاره کرد و گفت: در یک حرکت شتاب زده و در پاسخ به نیاز روزافزون ورود به دانشگاه، حدود ۱۹۰ مرکز مورد حمایت دولت در سطح کشور ایجاد شد.

وزیر علوم افزود:  با توجه به مشکلات پیش آمده، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۹۴، طرح ساماندهی آموزش عالی به منظور جلوگیری از اتلاف منابع، مأموریت گرا کردن واحدها و عمق بخشیدن به مأموریت‌های آنان انجام می‌شود.

وی بر رفع معضلات کشور با تکیه بر دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی تأکید کرد و گفت: تلاش می‌شود با بازنگری آیین‌نامه ارتقای اعضای هیات‌علمی، ظرفیت امتیازدهی برای تحقیقات کاربردی داخلی را که مبتنی بر حل مشکلات و معضلات کشور انجام می شوند، افزایش دهیم.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *