خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » ممنوعیت تدریس دانشجویان دکتری در مقطع تحصیلات تکمیلی

ممنوعیت تدریس دانشجویان دکتری در مقطع تحصیلات تکمیلی

مدیر کل ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی از ممنوعیت تدریس دانشجویان دکتری در مقطع تحصیلات تکمیلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد بوشهر، دکتر مسعود صانعی در جلسه ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر حضور ۳۲ ساعتی اعضای هیأت علمی در واحدها و مراکز دانشگاهی، اظهار داشت: مسئولان واحدها و مراکز دانشگاهی در تهیه، آماده سازی و تجهیز فضای اختصاصی برای حضور اعضای هیأت علمی در ایام هفته اقدام کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

وی از ممنوعیت تدریس دانشجویان دکتری در مقطع تحصیلات تکمیلی خبر داد و افزود: از نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ علاوه بر اعمال این مهم در همه واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از تدریس استادان در دروس و رشته های غیر تخصصی نیز جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه همه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی، موظف به رعایت تقویم دانشگاهی در نیمسال دوم ۹۶-۹۷ هستند، گفت: فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و … باید در قالب زمانبندی اعلام شده، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و به صورت یکسان اجرا شوند.

صانعی آیین‌نامه جدید ارتقای اعضای هیأت علمی را به طور مبسوط بیان و چالش های آموزشی واحدهای استان بوشهر را تشریح کرد و بر اهتمام واحدها و مراکز دانشگاهی در راستای اعمال و رعایت بخشنامه ها تأکید کرد.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

یک دیدگاه

  1. عجب. دانشگاه آزاد یکی از واحد ها در رشته هنر مقطع تحصیلات تکمیلی استاد از رشته ارتباطات آوردن درس می ده و میگیم چرا می گن ساعتش خالی مونده بوده یا استاد فوق لیسانس اومده درس میده چه برسه به دانشجو دکتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *