خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » پیگیری حذف عنوان «هیأت علمی» از مصوبه کمیسیون تلفیق

پیگیری حذف عنوان «هیأت علمی» از مصوبه کمیسیون تلفیق

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اعضای کمیسیون با اعتراض به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق، پیگیر حذف عنوان «هیأت علمی» در این مصوبه بوده و آن را در صحن مجلس نیز عنوان می کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

سیدحمایت میرزاده در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره اعمال محدودیت در افزایش حقوق اعضای هیات علمی از سال آینده و واکنش کمیسیون آموزش به آن مصوبه گفت: نمایندگان عضو کمیسیون نسبت به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق درباره عدم افزایش حقوق کارکنانی که بالای ۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند، اعتراض داشتند.

وی ادامه داد: اعتراض اعضای کمیسیون آموزش به این موضوع بود که چرا لفظ «هیأت علمی» به طور خاص در این مصوبه آورده و استفاده شده است، در حالیکه نیازی به استفاده از قید عنوان «هیأت علمی» در این مصوبه نبود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس افزود: برخی از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، حقوق زیر ۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند و این قانون می‌تواند برای آن دسته از اعضای هیأت علمی که بالای ۵ میلیون حقوق می‌گیرند، اجرایی شود بنابراین استفاده از لفظ «هیأت علمی» در مصوبه اخیر تلفیق ضرورتی نداشت.

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را نسبت به مصوبه مذکور اعلام کرده و پیگیر حذف عنوان «هیأت علمی» دراین مصوبه بوده و آن را در صحن مجلس نیز عنوان می کند.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *