خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » امکان جذب هیأت‌ علمی در رشته‌ های علوم پرشکی دانشگاه آزاد
شرایط جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه ازاد

امکان جذب هیأت‌ علمی در رشته‌ های علوم پرشکی دانشگاه آزاد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به وضعیت متفاوت رشته‌ های علوم پزشکی و نیاز به هیأت علمی، امکان جذب هیات‌علمی علوم پایه فراهم است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر محسن نفر در حاشیه بازدید از دانشکده پزشکی و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، در خصوص جذب هیأت علمی علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به وضعیت متفاوت رشته‌های علوم پزشکی و نیاز به هیات علمی، امکان جذب هیات علمی علوم پایه فراهم است.

نفر ادامه داد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند جهت استفاده از نیروهای طرحی با معرفی این افراد به معاونت علوم پزشکی و سپس اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از این نیروها بهره‌مند شوند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه امکان واگذاری بخش‌هایی از بیمارستان‌های تابعه وجود دارد، گفت: مدیران می‌توانند بخش‌هایی از قبیل سی تی اسکن، رادیولوژی و … را در صورت عدم تجهیز به شرکت‌ها و یا اعضای هیات علمی خود به منظور ایجاد انگیزه و مشارکت بیشتر واگذار کنند.

وی به توسعه رشته‌های تخصصی، فوق تخصصی و پذیرش دانشجوی رزیدنتی اشاره و خطاب به واحدهای مجری رشته‌های علوم پزشکی تصریح کرد: در رشته‌های مختلف از جمله رشته رادیولوژی، اطفال، داخلی، جراحی، جراحی مغز و اعصاب و … امکانات مناسب بیمارستانی و ضریب تخت برای پذیرش دانشجوی رزیدنتی فراهم کنید.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *